[ENQ] webcare door de politie

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Joy_Mennings

Berichten: 2304
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Veldhoven

[ENQ] webcare door de politie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-23 11:42

Hoi allemaal,

Voor mijn vak webcare moeten ik en mijn groepsgenoten een klein experiment uitvoeren. We hebben hiervoor nog wat respondenten nodig. Zouden jullie ons kunnen helpen door het invullen van de survey?

Scan de QR-code of klik op deze link

Alvast bedankt :)

Afbeelding

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23477
Geregistreerd: 09-04-01

Re: [ENQ] webcare door de politie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-23 20:06

Ik mis in de vraag over hoogst genoten opleiding alles tussen middelbare school en HBO..

Joy_Mennings

Berichten: 2304
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-23 20:31

Polly schreef:
Ik mis in de vraag over hoogst genoten opleiding alles tussen middelbare school en HBO..


Ik ga het aan mijn docent doorgeven, zij heeft de survey grotendeels opgesteld.

Albert

Berichten: 5734
Geregistreerd: 16-10-02
Woonplaats: Zutphen

Re: [ENQ] webcare door de politie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-23 21:32

Hoe zie je hier gelijkwaardig en op gelijke voet communiceren?
Zie je dat als een serieus antwoord op de post of als een gelijkwaardige vorm van communiceren, dus lompe post= lomp antwoord...

Joy_Mennings

Berichten: 2304
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-23 13:13

Albert schreef:
Hoe zie je hier gelijkwaardig en op gelijke voet communiceren?
Zie je dat als een serieus antwoord op de post of als een gelijkwaardige vorm van communiceren, dus lompe post= lomp antwoord...


Ik vind het heel lastig om deze vraag te beantwoorden aangezien alle vragen zijn samengesteld door de docent en wij niet alle concepten gaan analyseren. Beetje onhandig, maar waarschijnlijk de keus geweest ivm korte tijd voor het onderzoek. Ik verwacht dat de docent het als ik een n serieus antwoord op de post heeft bedoeld, maar zeker weten doe ik het niet.

Nymphe

Berichten: 509
Geregistreerd: 10-07-11
Woonplaats: omgeving Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-23 13:38

Ingevuld, ben wel benieuwd wat jullie er mee willen bereiken.

Joy_Mennings

Berichten: 2304
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-23 13:50

Nymphe schreef:
Ingevuld, ben wel benieuwd wat jullie er mee willen bereiken.


Bedankt! Het doel van onze opdracht is om een advies aan de politie te geven over antwoord-technieken rond misinformatie.

Joy_Mennings

Berichten: 2304
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Veldhoven

Re: [ENQ] webcare door de politie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-23 09:47

We hebben helaas nog steeds respondenten nodig, dus als je tijd hebt vul dan de survey in :)

Ir111

Berichten: 11969
Geregistreerd: 06-04-04
Woonplaats: home is where the heart is...

Re: [ENQ] webcare door de politie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-23 21:45

Nou ik heb m ingevuld. Inclusief mijn mening over het effect van de communicatie van de politie op de gebruiker. Succes met je opdracht!

Kookaburra

Berichten: 5412
Geregistreerd: 23-07-20
Woonplaats: Op een laaghangende tak in een loofbos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-23 22:57

Ik werd niet heel blij van deze enquete. Ik ben benieuwd wat het doel van de docent is... Want ik kon het niet ontcijferen bij het invullen.

Maar houdt er rekening mee dat de politieorganisatie al een maatschappelijk gevoelig iets is. En dan een enquete gebaseerd op één enkel fictief bericht is wat tricky... Je hebt namelijk ook geen beeld van hoe de respondenten in beginsel denken over politieoptredens. Ik ben daarom ook erg benieuwd naar de resultaten. Ergens kan ik mij voorstellen dat je de antwoorden ziet in twee uitersten (van 'goede reactie/post' naar 'slechte').

Joy_Mennings

Berichten: 2304
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-23 08:23

Kookaburra schreef:
Ik werd niet heel blij van deze enquete. Ik ben benieuwd wat het doel van de docent is... Want ik kon het niet ontcijferen bij het invullen.

Maar houdt er rekening mee dat de politieorganisatie al een maatschappelijk gevoelig iets is. En dan een enquete gebaseerd op één enkel fictief bericht is wat tricky... Je hebt namelijk ook geen beeld van hoe de respondenten in beginsel denken over politieoptredens. Ik ben daarom ook erg benieuwd naar de resultaten. Ergens kan ik mij voorstellen dat je de antwoorden ziet in twee uitersten (van 'goede reactie/post' naar 'slechte').


Wij gebruiken 4 verschillende voorbeelden. De docent zal natuurlijk de gegevens van alle groepjes gebruiken (tenminste daar ga ik vanuit), dus een heel stuk meer dan 4. Wat de docent exact met de gegevens gaat doen weet ik verder ook niet.

Wij mieten dus enkel een advies uitbrengen op basis van onze voorbeelden en de twee variabelen die wij uitgekozen hebben.

Albert

Berichten: 5734
Geregistreerd: 16-10-02
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-23 09:03

Joy_Mennings schreef:
Nymphe schreef:
Ingevuld, ben wel benieuwd wat jullie er mee willen bereiken.


Bedankt! Het doel van onze opdracht is om een advies aan de politie te geven over antwoord-technieken rond misinformatie.

Ik zou dan toch een betere enquête maken.
Nu is het maar net welke interpretatie van de invuller geeft aan de vragen en dat vormt de antwoordden.

Joy_Mennings

Berichten: 2304
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-23 09:56

Albert schreef:
Ik zou dan toch een betere enquête maken.
Nu is het maar net welke interpretatie van de invuller geeft aan de vragen en dat vormt de antwoordden.


Wij mogen de vragen zelf niet aanpassen.