Ervaringen met carrière switch?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
PipMarly
Berichten: 100
Geregistreerd: 11-01-22

Ervaringen met carrière switch?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-23 16:31

Beste Bokkers,
Het spookt al sinds mijn afstuderen (3 jaar geleden) rond in mijn hoofd of ik niet wat anders wil. Ik werk momenteel als fysiotherapeut maar ik mis vrijheid, waardering en creativiteit in dit beroep. Nu ben ik de laatste tijd erg zoekende naar hoe dit anders kan, mede vanwege gezondheidsredenen. Ik moet en wil het anders, maar hoe?

Nu ben ik heel benieuwd of er Bokkers zijn die een carrière switch hebben gemaakt?
Hoe hebben jullie dit ervaren?
Hoe hebben jullie dit aangepakt?
Hoe wist je dat het tijd was om wat anders te gaan doen?
Wat zijn de voor-/ en nadelen?
En ga zo maar door…

Ik ben erg benieuwd naar ervaringen van anderen!

Oohja en ik zit zelf te denken om iets voor mezelf te beginnen. Ik wil sowieso als zelfstandig Dierfysiotherapeut aan de slag als ik ben afgestudeerd, maar misschien is er iemand met nog meer goede ideeën of tips? Ik zou bijvoorbeeld daarnaast graag wat doen met mijn creativiteit. Ik houd van tekenen en ontwerpen (zoals logo’s of posters).

Goof

Berichten: 28822
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Re: Ervaringen met carrière switch?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 16:38

Yes, ik ben een aantal jaren geleden geswitcht.