xKimss schreef:Leuk, een nieuw topic! Ik was afgelopen jaar toegelaten maar ben toch doorgegaan in Gent omdat ik het hier wel prima vind. Ik denk dat het inderdaad zo is dat Gent zwaarder en veel droger is qua theorie, maar ik zou later graag iets in het onderzoek doen dus dan is dat juist een voordeel. Verder zijn ze in Gent ook wel bezig met skillslab maar daarvan heb ik alleen nog de onderzoekstechnieken gezien dus weet daar verder niet zo veel van. Het is trouwens wel zo dat er in het eerste jaar van dit jaar 500+ mensen zitten (veel meer dan mijn 1e Bach van afgelopen jaar) en dat vinden ze op de uni echt te veel om goed les te kunnen geven. Dus ik verwacht dat er binnenkort wel een toelatingsproef komt hier in België, al zal dat wss niet aankomend jaar zijn. Maar dat is misschien wel iets om rekening mee te houden.
Als iemand vragen heeft over de selectie in Utrecht of over het studeren in Gent mag je altijd mailen!
Ik had het gehoord over de eventuele toelatingsexamen! Werd al een beetje nerveus maar hoop me volgend jaar in te schrijven.... Gaan ze denk je ook een toelatingsexamen invoeren in Antwerpen?
Hadden ze dit jaar al niet een soort toelatingsexamen om te testen?