[ENQ] Interesse in paardenwelzijnsadviseur

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
rien10
Berichten: 14641
Geregistreerd: 01-06-10

Re: Enq interesse in paardenwelzijnsadviseur

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 21:30

Wat ik allemaal erg sneu voor de TS vind.


Nies_
Berichten: 18300
Geregistreerd: 25-12-05

Re: [ENQ] Interesse in paardenwelzijnsadviseur

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 21:43

Inderdaad. Weggegooid geld en zonde van de tijd.

Ragdollcat
Berichten: 14664
Geregistreerd: 03-08-08
Woonplaats: Daar waar ik woon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 21:48

rien10 schreef:
Wat ik allemaal erg sneu voor de TS vind.



Ja, leuk is het niet.

Maar beter de harde waarheid hier vernemen dan dat ze zich straks in de ellende stort, als ze nog meer geld gaat uitgeven, voor weet ik veel wat, voor als ze een bedrijfje wilt gaan opstarten als "adviseur".


Ik snap eerlijk niet dat ze erin is getrapt.

GamblersCup
Berichten: 13426
Geregistreerd: 11-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 22:11

Ik denk dat genoeg mensen de "opleidingen" van Emiel Voest doen, omdat zijn naam eraan hangt en hij 1 van de leerkracjten is. Maar ik denk dat meneer Voest zijn naam goed weet te gebruiken om naast zijn eigen werk met paarden, zijn zakken te vullen.

Pensioenplek ponymerrie aangeboden: https://www.bokt.nl/markt/ad/517607/dui ... ponymerrie


marieke1994
Berichten: 459
Geregistreerd: 20-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-17 13:40

van de keus om dese opleiding te volgens heb ik absoluut geen spijt! Het was een interessante opleiding en echt ontzettend veel geleerd!
Het was in eerste instantie inderdaad een aanvulling op het instructeurs gebied. En voor mijn eigen kennis uiteraard. Maar Nh was ik gewoon benieuwd of er ook echt interesse in was.
Jammer dat iedereen zo negatief is, maar ik heb er echt geen spijt van

Ik heb de enquete gesloten en er mag wat mij betreft hier ook een slotje op

goeroe
Berichten: 5346
Geregistreerd: 11-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 16:12

Zoals ik ook in de enquête heb vermeld hoop ik dat je je niet al te erg laat ontmoedigen door de reacties in dit topic. Bij de introductie van de mobiele telefoon wilde bijna niemand er eentje en we weten allemaal hoe dat afgelopen is. ;) Nou is dat natuurlijk niet helemaal te vergelijken, maar wat denk je van alle zadelpassers, paardenmasseurs, paardentandartsen, bitfitters en ga zo maar door. Of het allemaal echt nodig is daarover kun je discussiëren, maar feit is dat ze er zijn en 20 jaar geleden nog (bijna) niet. Zolang er zelfs mensen zijn die een bestaan kunnen opbouwen met het doen van 'readings' zie ik niet in waarom er geen ruimte zou zijn voor een paardenwelzijnsadviseur. Als je niet verwacht snel rijk te worden en klanttevredenheid centraal stelt kun je misschien meer bereiken dan je denkt. En ook al is dat niet zo dan heb je er zoals je zelf aangeeft veel aan gehad. Jammer dat sommigen het nut van iets alleen in termen van geld beoordelen.

marieke1994
Berichten: 459
Geregistreerd: 20-12-12

Re: [ENQ] Interesse in paardenwelzijnsadviseur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-17 19:54

Bedankt voor je bericht goeroe! Ik laat me ook zeker niet ontmoedigen. Ik heb er erg veel van geleerd en als ik straks mensen en paarden kan helpen is dat alleen maar mooi meegenomen


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Celiien, GoogleAdsense en 32 bezoekers