[ENQ] Vragenlijst over werkzaamheden politieagenten

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mette

Berichten: 4012
Geregistreerd: 09-02-08

[ENQ] Vragenlijst over werkzaamheden politieagenten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-17 19:55

Hallo!
Voor mijn master Sociale Psychologie aan de Universiteit Utrecht ben ik een onderzoek aan het uitvoeren over de werkzaamheden van politieagenten. De lijst kan door iedereen ingevuld worden! Hij duurt ongeveer 5 à 10 minuten en kan zowel op een desktop als op een telefoon. Het zou super fijn zijn als je hem voor mij in zou willen vullen!

Alvast bedankt :D

https://suzanbeekman.typeform.com/to/OsBnG2

Delen met anderen mag, heel graag zelfs!

geerte

Berichten: 6987
Geregistreerd: 26-11-06
Woonplaats: Amersfoort

Re: [ENQ] Vragenlijst over werkzaamheden politieagenten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 22:16

Ik heb hem voor je ingevuld, ik heb mijn e-mail niet ingevuld maar ben wel benieuwd wat eruit is gekomen.

Mette

Berichten: 4012
Geregistreerd: 09-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-17 22:18

geerte schreef:
Ik heb hem voor je ingevuld, ik heb mijn e-mail niet ingevuld maar ben wel benieuwd wat eruit is gekomen.


Ik zal tzt dit topic opzoeken en je een berichtje doen! Heel erg bedankt!! :D

__Robijn__

Berichten: 2908
Geregistreerd: 26-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 19:29

k heb m net even bekeken maar ik word nogal moe van alle spelfouten die erin staan... |o en de zins opbouw klopt ook niet of loopt niet....

ik zou van een universitaire studie wel iets beters verwachten.... :=

en de vragen vind ik eerlijk gezegd ook totaal niet relevant.. Je casus is naar mijn idee geen goede casus om zulke vragen over te stellen. Buiten het feit om dat ik er niet ben om te oordelen of een collega wel of niet zo hoort te reageren en of hij daardoor zijn werk slecht doet?? :?
Ook de vragen of een agent mechanisch en koud als een robot is? Sorry maar waar doe je precies onderzoek naar? Ik vind het echt een héél bijzondere manier van enquête dit....

eerlijk... ik vind het zelfs beschamend dat je zulke vragen verzint... :?

Hieruit blijkt naar mijn mening dat je totaaaaal geen idee hebt wat ons werk inhoudt :n 8)7

Zeepsop

Berichten: 2145
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Brabant

Re: [ENQ] Vragenlijst over werkzaamheden politieagenten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 19:52

Ik ben gestopt. Ik snapte na een tijdje niet meer over wie ik vragen aan t invullen was en ik was eigenlijk ook de meeste antwoorden aan het gokken omdat ik niet wist hoe ik iemand zo kan beoordelen op basis van zo'n verhaaltje...

Albert

Berichten: 5732
Geregistreerd: 16-10-02
Woonplaats: Zutphen

Re: [ENQ] Vragenlijst over werkzaamheden politieagenten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 20:03

Ik ben ook snel gestopt met invullen, verhaaltje is veel te summier om zulke vragen te kunnen beantwoorden.

Mette

Berichten: 4012
Geregistreerd: 09-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-17 10:05

Bedankt voor jullie feedback! :) Mijn insteek is absoluut niet het beledigen van het werk dat politieagenten doen, integendeel!! Dit staat ook aan het einde van mijn vragenlijst. Om bepaalde constructen te meten moet ik echter bepaalde vragen stellen, omdat ik anders niet het hele construct meepak. De vraag die jij aanhaalt Robijn, is één van die vragen. Dat een dergelijke vraag in deze vragenlijst staat betekent absoluut niet dat ik er zo over denk. :) Van mij wordt echter verwacht dat ik objectief onderzoek uitvoer. Zoals je misschien gezien hebt staan er ongeveer evenveel positieve vragen in het onderzoek. Maar als ik enkel positieve vragen stel, krijg ik natuurlijk geen compleet beeld. Ook de andere opmerkingen over oa de lengte van de casus ga ik meenemen en overleggen.

Bedankt voor jullie kritische blik :)

Gitana

Berichten: 2709
Geregistreerd: 04-06-12
Woonplaats: Friesland

Re: [ENQ] Vragenlijst over werkzaamheden politieagenten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 10:28

leuke vragenlijst, heb hem ingevuld. en voor de andere mensen die hebben gereageerd, het lijkt me nogal logisch dat je iemand niet kunt veroordelen o.b.v. zo'n stukje tekst.