Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar
CestLaVie_97 schreef:Niet echt een klant oid, maar soms verkoop ik iets via marktplaats. Dit keer een polo. Ik had gezegd dat ik het uiterlijk vorige week zou verzenden, vorige week maandag hadden we zegmaar de deal gesloten en heeft ze direct het geld op mijn rekening overgemaakt. Door school heb ik geen tijd gehad om het pakket naar een postkantoor te brengen dus heb ik het in een waterdichte envelop verpakt en door zon rode brievenbus gegooid. Ze wilde graag een track and trace nummer maar op brievenbuspost wat via een rode brievenbus word verzameld zit dat natuurlijk niet. Dus ik haar gemaild dat het pakket verzonden was maar dat ik die code dus om deze reden niet had en ik ook niet langer wilde wachten met verzenden. Kreeg ik een mail terug waarom ik het in een envelop propte want ze had toch verzendkosten betaald( had ze niet maar oke) en ze dacht dat het allemaal gelogen was en dat de polo nooit zou aankomen en dat ze me in vertrouwen had genomen maar nu bedrogen uitkwam ed. Zo ging het de hele avond door, en ik maar braaf antwoorden haha. Het ging om 15 euro, maar oke. Natuurlijk kwam het pakketje niet de volgende dag aan en kreeg ik naar mn hoofd dat ik een oplichter was en dat er melding van me was gemaakt bij marktplaats en dergelijke, niet heel aardig haha. Heb er tot op de dag van vandaag niks meer van gehoord gelukkig, voelde me echt een beetje aangevallen.
Vandaag voor mn werk een reanimatiecursus moeten volgen terwijl ik afgelopen maandag op school al mn diploma had gehaald, maar oke. Ik heb vorig jaar mijn pols gebroken dus ik gaf aan dat wanneer de borstcompressies goed gingen ik die niet meer zou laten zien want dat was best pijnlijk. Instructeur ging akkoord, ik liet de compressies zien en het ging direct goed. De rest trouwens ook haha. Daarna moest mijn collega reanimeren en ik de aed bedienen. Na 2 minuten vroeg mijn collega de compressies over te nemen want normaal houd je dat niet lang vol, maar nu deed ik dat dus niet omdat mn pols al echt pijn deed. Komt die instructeur, trouwens ook verpleegkundige, bij ons en zegt echt op een heel nare manier, waarom ga jij niet verder, moet die patient dood? Waarop ik aangeef dat we daarvoor hadden afgesproken dat ik geen compressies meer hoefde te geven. Waarop zij door het lint ging en zei dat mijn houding te negatief was en dat ik niks wilde en dat ik het zo niet ging redden. Stond ik daar met mn bek vol tanden haha. Gelukkig kwamen mn collega's voor me op. Was ook niet echt een reactie die je van een proffessional zou verwachten
AmyII schreef:Helaas zijn de mensen die zo'n cursus/ training geven geen professionals op het gebied van het geven van onderwijs, dat merk je deste meer wanneer ze bij ons (een mbo school) een cursus komen geven.
Leraren blijken de lastigste leerlingen .
Duhelo schreef:Ik begrijp de reactie van je manager wel hoor, maar als dat meer zou gebeuren zou ik dat toch aanbrengen dat ik het niet fijn vind (ikzelf dan hé).
Van de optie snap ik het, dan lukt het inderdaad niet zo.
Dat is ook met klanten werken, zolang je ervoor springt is het allemaal prima, en zodra er in hun ogen iets misgaat ben jij de boeman. Dergelijke dingen zeker niet te zwaar aan tillen. Gewoon bij denken dt ze misschien al een zware dag achter de rug hebben en ze zich daarom op jou afreageren, maar het zeker niet persoonlijk oppakken.