Eerstejaars HBO studenten 2016 - 2017

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Iselda

Berichten: 1753
Geregistreerd: 31-01-09
Woonplaats: Noord-Holland Noord

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 15:45

GrumpyCat schreef:
Ik heb ook arbeidsrecht nu, is zeker een pittig vak ja! Zoveel uitzonderingen en regeltjes, poeh..

Fijn dat je meedenkt! Ik heb me niet voor 1 mei ingeschreven, maar ik hoorde van een klasgenoot dat overstappen van studie niet vereist dat je voor 1 mei inschrijft (weet dit overigens niet zeker hoor). VWO Nederlands heb ik niet, ik ben met een curriculum doctum op het HBO gekomen. Goed dat je dat zegt, dat maakt de keuze misschien wat makkelijker. Dien je ook VWO Nederlands te hebben indien je eerst je hele HBO afrond en dan je master (en evt. schakeljaar) gaat doen?


Erg he, al die uitzonderingen en dan heb je cao's nog, arbeidsovereenkomst, de wet -O-

O ja, bij overstappen studie weet ik niet hoe dat zit, geen ervaring mee. Ik geloof dat je wel een master kan doen aan de uni na het hbo, tenminste dat heb ik gehoord. Een master wil ik wel ook misschien nog doen, dit zouden we even na moeten kijken :D
Ik weet alleen over het VWO Nederlands zeker, omdat ik daar zelf ook voor had gekeken. Ik had alleen echt geen zin om mijn Nederlands nog te gaan halen, dat hield in 14 boeken lezen en 2 examens maken, dat zag ik niet zitten :+

Volg de avonturen van Ami, Lookie en mij op instagram: http://www.instagram.com/trotter_amidepapion


GrumpyCat

Berichten: 2082
Geregistreerd: 21-05-13
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 15:50

Ja, wat een ellende hè. Ik ben nu bezig met samenvatten, maar kan me dus echt niet concentreren haha, oeps.

Een master na hbo bachelor is dan eventueel wel een optie zonder certificaat dan! Enige nadeel is dat SJD niet geheel aansluit op de master recht, waardoor je volgens mij toch nog een schakeljaar moet doen. 'Vroegah' kon je een schakeljaar via een pre-master doen tijdens je minor heb ik gehoord, maar menig universiteit werkt hier nu niet meer aan mee op het gebied van rechtsgeleerdheid.

De UVA geeft inderdaad aan dat je VWO Nederlands nodig hebt. 14 boeken en 2 examens doe ik ook niet voor de lol. :+ Ook voor een WO bachelor heb je helaas VWO Nederlands nodig, anders had ik het nog via die route kunnen doen, maar helaas. Misschien toch maar even in gesprek gaan met mijn SLB'er om te overleggen wat wijsheid is.. Ik heb stiekem hoop dat ik van SJD over kan stappen naar het 2e leerjaar HBO Recht en dat ik dan de gemiste vakken erbij volg, maar ik vermoed dat ze dit niet gaan toe staan.

topsylover

Berichten: 5638
Geregistreerd: 13-03-05
Woonplaats: Rotterdam

Re: Eerstejaars HBO studenten 2016 - 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 18:59

Hier ook iets met laatste loodjes.. De uitvoering van mijn project ging niet helemaal als gepland, waardoor ik hem helemaal overnieuw moet doen. -O- Daarnaast heb ik ervoor gekozen om toch voor de cum laude te gaan, waardoor de deadline van augustus naar 15 juni is verschoven. :=
Daarnaast heb ik nog 3 tentamens en een vak waarvan we nog een opdracht moeten verbeteren. HELP Hoe ga ik dit doen? :oo

paljaslaura

Berichten: 2741
Geregistreerd: 23-06-10
Woonplaats: Noord Holland

Re: Eerstejaars HBO studenten 2016 - 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 19:01

Poeh ik heb er ook last van hoor. Kan en wil niet meer :') Moet 1 ding herkansen en nog project en een tentamen. Dus is te overzien. Maar dan nog...

GrumpyCat

Berichten: 2082
Geregistreerd: 21-05-13
Woonplaats: Amersfoort

Re: Eerstejaars HBO studenten 2016 - 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 09:00

Wat balen dat je je project helemaal opnieuw moet doen, topsylover! Wel goed dat je voor cum laude gaat, mooi streven. Hier ook een beetje stress met nog 4 tentamens, 1 inleveropdracht en een eindgesprek. :+

Zijn er van jullie mensen die van plan zijn met hun propedeuse naar de uni te gaan dit jaar?

Iselda

Berichten: 1753
Geregistreerd: 31-01-09
Woonplaats: Noord-Holland Noord

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 17:45

GrumpyCat schreef:
Ja, wat een ellende hè. Ik ben nu bezig met samenvatten, maar kan me dus echt niet concentreren haha, oeps.

Een master na hbo bachelor is dan eventueel wel een optie zonder certificaat dan! Enige nadeel is dat SJD niet geheel aansluit op de master recht, waardoor je volgens mij toch nog een schakeljaar moet doen. 'Vroegah' kon je een schakeljaar via een pre-master doen tijdens je minor heb ik gehoord, maar menig universiteit werkt hier nu niet meer aan mee op het gebied van rechtsgeleerdheid.

De UVA geeft inderdaad aan dat je VWO Nederlands nodig hebt. 14 boeken en 2 examens doe ik ook niet voor de lol. :+ Ook voor een WO bachelor heb je helaas VWO Nederlands nodig, anders had ik het nog via die route kunnen doen, maar helaas. Misschien toch maar even in gesprek gaan met mijn SLB'er om te overleggen wat wijsheid is.. Ik heb stiekem hoop dat ik van SJD over kan stappen naar het 2e leerjaar HBO Recht en dat ik dan de gemiste vakken erbij volg, maar ik vermoed dat ze dit niet gaan toe staan.


Ik kan me ook echt heel slecht concentreren met arbeidsrecht, balen...
O, dat weet ik niet precies hoe dat zit, heb ik me eigenlijk nog niet in verdiept :+
Ik denk wel dat ik nog een master wil doen, maar weet het niet zeker, heb gelukkig nog even.
Moet je dan ook evengoed nog Nederlands op VWO hebben? Dat is best gek eigenlijk, maargoed, regeltjes he :')
Hou ons op de hoogte wat je uiteindelijk gaat doen!

Die laatste loodjes.... Ik kan me er niet meer toe zetten :?
Heb nog maar 1 dag school, a.s. woensdag, en dan eindgesprek, 1 tentamen en moet nog 2 opdrachten inleveren en 1 herkansing met een groepje.
Topsylover, netjes, cum laude! Ik heb dat maar opgegeven :roll:
Sta wel tot nu toe gemiddeld een 7.7, dus mag evengoed niet klagen. Maar met 2 zessen wordt cum laude toch lastig :=

Volg de avonturen van Ami, Lookie en mij op instagram: http://www.instagram.com/trotter_amidepapion

GrumpyCat

Berichten: 2082
Geregistreerd: 21-05-13
Woonplaats: Amersfoort

Re: Eerstejaars HBO studenten 2016 - 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 09:37

Als je met een HBO diploma door wil met een master, dan moet je (afhankelijk van de studierichting) alleen nog een schakeltraject doen, VWO Nederlands is dan niet meer van belang (gelukkig). :) Ik heb inmiddels een goed gesprek gehad met mijn SLB'er en we zijn samen tot de conclusie gekomen dat ik beter mijn P kan gaan halen en dan direct door naar de Uni. Op een aantal universiteiten kun je instromen met enkel je propedeuse, zonder VWO Nederlands, dus ik heb nu mijn zinnen gezet op mijn P halen!

7,7 gemiddeld is heel keurig, Iselda! Menig student (bij ons dan) doet je dat niet na! :D Ik sta ook geloof ik op een 7,8 gemiddeld, dus cum laude zal het nu niet worden.

Anoniem

Re: Eerstejaars HBO studenten 2016 - 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 12:08

De laatste loodjes! Maandag en dinsdag een tentamen, daarna twee beroepsproducten inleveren, een presentatie en twee eindgesprekken. De stof voor de laatste toetsen is het meeste wat we tot nu toe hebben moeten leren, fijn dat ze het zwaarste voor het laatste hebben bewaard. := Momenteel ben ik bezig met een verslag waarbij ik heel veel moet reflecteren, ik heb daar echt een hekel aan, dus vind ik het moeilijk om mezelf er doorheen te slepen.
Overigens weet ik nog niet of ik door ga met deze studie, of naar de universiteit een ander opleiding ga volgen. Ik vind het heel lastig en ben bang dat ik spijt krijg.

GrumpyCat

Berichten: 2082
Geregistreerd: 21-05-13
Woonplaats: Amersfoort

Re: Eerstejaars HBO studenten 2016 - 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 16:30

Vervelend dat je niet zo goed weet wat je wil doen, Linda! Vind je de studie die je nu doet niet leuk? Het klinkt heel simpel, maar soms moet je gewoon een sprong in het diepe wagen, dan kun je achteraf ook niet zeggen: "had ik maar..." :)

Iselda

Berichten: 1753
Geregistreerd: 31-01-09
Woonplaats: Noord-Holland Noord

Re: Eerstejaars HBO studenten 2016 - 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 11:21

O, tell me, welke universiteiten zijn dat? Weet je dat toevallig? :D
Kriebelt bij mij toch ook nog wel een beetje haha.

Ja, ben met een 7.7 ook heel blij, maar heb natuurlijk nog een paar vakken te gaan, dus het is nog even afwachten. Woensdag nog een deadline, donderdag tentamen en 23 mei eindgesprek. Ben ondertussen nog op 2 cijfers aan het wachten en dat was het wel zo'n beetje denk ik. Pff, ben toe aan vakantie!!

[***], bij ons niet perse het meeste, maar wel veruit het moeilijkste haha. Zuur is dat dan he!
Wat ik heb geleerd van reflectieverslagen, goed opschrijven wat ze vragen, dus niks vergeten en alles beantwoorden, dan gaat het snel goed (Heb ik ook van m'n slb'er gehoord). Maar reflecteren is idd ook poedersuiker haha.
Hoezo twijfel je? En waarom ben je bang om spijt te krijgen?
Wat zijn de andere opties? Wat GC zegt is wel een goede, soms is een sprong in het diepe een goede zet!

Volg de avonturen van Ami, Lookie en mij op instagram: http://www.instagram.com/trotter_amidepapion

GrumpyCat

Berichten: 2082
Geregistreerd: 21-05-13
Woonplaats: Amersfoort

Re: Eerstejaars HBO studenten 2016 - 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 11:28

Uit mijn hoofd zijn dat: de Radboud Universiteit in Nijmegen (hier sta ik momenteel ingeschreven, in afwachting van mijn P :D), Tilburg University, Universiteit Groningen en de Erasmus Universiteit in Rotterdam. Als je je nog wilt inschrijven moet je overigens wel snel zijn, bij sommige universiteiten kun je je voor dit jaar geloof ik niet meer inschrijven (zoiets hoorde ik iig over Rotterdam). Nijmegen en Tilburg kun je je sowieso nog wel voor inschrijven!

Iselda

Berichten: 1753
Geregistreerd: 31-01-09
Woonplaats: Noord-Holland Noord

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 13:39

GrumpyCat schreef:
Uit mijn hoofd zijn dat: de Radboud Universiteit in Nijmegen (hier sta ik momenteel ingeschreven, in afwachting van mijn P :D), Tilburg University, Universiteit Groningen en de Erasmus Universiteit in Rotterdam. Als je je nog wilt inschrijven moet je overigens wel snel zijn, bij sommige universiteiten kun je je voor dit jaar geloof ik niet meer inschrijven (zoiets hoorde ik iig over Rotterdam). Nijmegen en Tilburg kun je je sowieso nog wel voor inschrijven!


Nou, dat is allemaal echt absoluut niet te doen met reizen _O- Heel misschien Rotterdam nog, maar denk dat dat ook mega ver is. Nijmegen is echt de andere kant van Nederland voor mij en zo ongeveer hetzelfde voor Tilburg ;(
Ik ga eens even op onderzoek uit.

Edit; Een aantal universiteiten kun je idd nog inschrijven, maar die reistijd is echt niet te doen. En op kamers is geen optie, dus dan maar gewoon SJD. Opzich nog 1 jaar echt school en dan stage, dus is te overzien.

Volg de avonturen van Ami, Lookie en mij op instagram: http://www.instagram.com/trotter_amidepapion

GrumpyCat

Berichten: 2082
Geregistreerd: 21-05-13
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 15:35

Reistijd is inderdaad wel een dingetje! Ik ben van deur tot deur (enkele reis) ook wel 1:45 uur onderweg naar Nijmegen helaas. Dichterbij wonen is ook niet echt een optie ivm koopwoning. Dus het wordt even doorbijten. :=

Heb jij je tentamen arbeidsrecht al gehad? Ik had hem vanmiddag en moet zeggen dat het me reuze mee viel! Hopelijk voor jou ook!

Anoniem

Re: Eerstejaars HBO studenten 2016 - 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 16:12

Ik vind het soms leuk, maar soms echt niet. Dus ik weet het niet zo goed. Aan de andere kant wil ik ook wel naar de uni, omdat ik mezelf heel erg wil bewijzen, ik heb hele erge prestatiedrang. Als ik op de universiteit alleen maar 5en en 6en haal weet ik zeker dat ik ontzettend gestrest word. Ik vind het heel lastig.

Gelukkig ging het eerste tentamen van vandaag wel goed. 20 meerkeuze vragen waarvan ik er 3 fout had, de open vragen moet ik nog even afwachten.

Iselda

Berichten: 1753
Geregistreerd: 31-01-09
Woonplaats: Noord-Holland Noord

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 16:31

GrumpyCat schreef:
Reistijd is inderdaad wel een dingetje! Ik ben van deur tot deur (enkele reis) ook wel 1:45 uur onderweg naar Nijmegen helaas. Dichterbij wonen is ook niet echt een optie ivm koopwoning. Dus het wordt even doorbijten. :=

Heb jij je tentamen arbeidsrecht al gehad? Ik had hem vanmiddag en moet zeggen dat het me reuze mee viel! Hopelijk voor jou ook!


Voor de dichtstbijzijnde, Tilburg met OV, zou ik al 2:56 bezig zijn :Y)
1:45 vind ik nog niet abnormaal lang, ik ben ook wel eens bijna 2 uur onderweg als ik net op een k*t tijd uit ben :o Maar moet zeggen, t breekt mij soms wel op haha. Gelukkig bijna klaar.

Ik heb donderdag arbeidsrecht, ik hoop zo dat het meevalt! Ik heb net nog een cijfer teruggekregen, een 8.5, dus dat vak afgerond met een 7.3
Moet nu nog 4 vakken, hoef er in principe nog maar 2 te halen om over te gaan, maar da's natuurlijk niet het streven B-)
Heb me wel weer aangemeld voor excellentie volgend schooljaar, ga het nog een keer proberen :):) En dit keer iets wat me ook echt interessant lijkt en waar ik in privé-leven ook nog wel wat aan heb denk ik zo.

Linda, welke opleiding deed je ook alweer? Ben het even kwijt := En welke uni zou je eventueel willen doen? Hoe zijn je cijfers nu? Denk dat dat wel meespeelt met je gedachte om naar de universiteit te gaan, als je nu redelijke cijfers haalt zou ik er even goed over nadenken. Maar als je goede cijfers haalt, waarom niet! +:)+

Volg de avonturen van Ami, Lookie en mij op instagram: http://www.instagram.com/trotter_amidepapion

GrumpyCat

Berichten: 2082
Geregistreerd: 21-05-13
Woonplaats: Amersfoort

Re: Eerstejaars HBO studenten 2016 - 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 17:11

Oh dan valt die 1:45 uur van mij best mee. :D Ik moet er wel even aan wennen, want mijn reistijd nu is maximaal een uur en als ik lui ben, dan pak ik de auto en dan ben ik er met 20 minuten. :+

Mooie cijfers, Iselda!! Alvast veel succes donderdag met arbeidsrecht. Ik heb net mijn eindbeoordelingsgesprek gehad en daar ben ik voor geslaagd. Morgen psychologie en een juridisch adviesgesprek met een student-acteur en dan is het einde in zicht!

Iselda

Berichten: 1753
Geregistreerd: 31-01-09
Woonplaats: Noord-Holland Noord

Re: Eerstejaars HBO studenten 2016 - 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 08:15

Ah, dat wil ik ook, 20 min met de auto!! Ben jaloers op je :+

Dank je, Ben het nu nog aan het doornemen, tentamen begint om 09.00, ben zo zo zenuwachtig. Heb voor mn gevoel nu iets meer in mn hoofd, Maar raakte gister echt in paniek, dus hoop dat het tentamen niet te moeilijk is :D

Hoe is je gesprek gegaan? Was dat ook omgaan met emoties? Dat heb ik volgende week vrijdag :=

Ben zo blij als dit tentamen erop zit, en vooral als ik t gewoon heb gehaald. Opeens ben ik bang het jaar niet te halen, moet 2 vd 4 vakken halen en opeens ben ik bang om er voor 3 te zakken %)
1 vak haal ik sowieso, dus zodra ik 1 ander vak weet dat ik het gehaald heb, ben ik vast weer wat minder gestresst 8)7
Ellendig, school :')

Volg de avonturen van Ami, Lookie en mij op instagram: http://www.instagram.com/trotter_amidepapion

GrumpyCat

Berichten: 2082
Geregistreerd: 21-05-13
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 08:37

Alvast veel succes, Iselda! Het komt vast goed. Gelukkig kun je bij arbeidsrecht bijna alles wel terug vinden in je wettenbundel. Bij mij is het ook heel erg mee gevallen. Welke vakken moet je nog afronden deze periode?

Gesprek gisteren ging super goed, heb een 9,3 gehaald! Het was een juridisch adviesgesprek met een arbeidsrechtelijke casus, gelukkig geen omgaan met emoties gesprek! Wat moet ik me daar bij voorstellen? Gaat er dan iemand tegenover je zitten huilen of zitten schreeuwen tegen je? :+

Iselda

Berichten: 1753
Geregistreerd: 31-01-09
Woonplaats: Noord-Holland Noord

Re: Eerstejaars HBO studenten 2016 - 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 11:26

Nou, mn tentamen zit erop. Kan idd wel een hoop terugzoeken, Maar ik vergeet elke x een aantal artikelen of leden enzo, dus dat is gewoon zuur.. Ik denk redelijk, Maar ben niet overtuigd van een voldoende :+ Krijg gelukkig volgende week vrijdag voor 12.00 mn cijfer terug, hoef dus niet heel lang in spanning te zitten.

Ik moet nog methodisch handelen, da's een opzet van een groepsbijeenkomst opstellen, mn eindgesprek met traingsacteur en arbeid&inkomen, een Adviesbrief schrijven. Die heb ik ingeleverd en wacht nu op de uitslag. En wacht nog op de uitslag van groepsopdracht van arbeid&inkomen. En dat was t volgens mij, dus echt de laatste loodjes!

Wat moet jij nog?
Een 9.3, toe maar! Netjes hoor! :D

Bij ons gesprek moet je een juridisch advies geven over een arbeidsrecht casus en de cliënt reageert op jouw advies met emotie/weerstand, bijv. boos worden omdat je niet het advies heeft waar hij op hoopte. En je moet dan zorgen dat cliënt weer kalm wordt en het advies accepteert zeg maar.

Volg de avonturen van Ami, Lookie en mij op instagram: http://www.instagram.com/trotter_amidepapion

GrumpyCat

Berichten: 2082
Geregistreerd: 21-05-13
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 11:42

Fijn dat het tentamen er op zit, Iselda! Dan kan je dat weer even uit je systeem zetten. Dat van artikelen (vooral leden) vergeten herken ik wel ja! Soms schrijf ik wel het artikel zelf op, maar vergeet ik een specifiek lid.. zo stom. Moesten jullie ook gebruik maken van arresten?

Ohh jij bent ook dichtbij het einde dus! Dat adviesgesprek van jou klinkt wel ongeveer hetzelfde als wat ik heb gehad gisteren. Bij mij reageerde de acteur ook met emotie en weerstand, maar niet heel extreem of zo. Verder dan tranen in de ogen en boos worden op de werkgever, ging het niet. :D

Ik moet alleen nog maandag een taaltoets herkansen. Die had ik de vorige periode niet gehaald dankzij een total-blackout, oeps. Het is alleen nog wachten op mijn cijfers van arbeidsrecht, psychologie en dan de taaltoets herkansing. Ik kan mijn propedeuse al ruiken. :+

paljaslaura

Berichten: 2741
Geregistreerd: 23-06-10
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 12:29

Hoe ging de taaltoets GC?

Ik heb het laatste tentamen van gister niet gehaald. Volgende week dinsdag herkansing. En drie keer raden wanneer de inzage van de toets is. Maandag eind van de dag. Hoe kan de opleiding nou serieus denken dat je een effort kan maken in 12 uur tijd om je zwakke punten te verbeteren |o

GrumpyCat

Berichten: 2082
Geregistreerd: 21-05-13
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 12:56

Ik weet niet zo goed of ik de taaltoets heb gehaald. :( Het zal kantje boord worden, maar voor mijn gevoel ging het niet zo heel erg lekker. Hij leek haast wel lastiger te zijn dan bij de eerste kans!

Wat jammer dat je je tentamen niet hebt gehaald, paljaslaura! En wat stom dat ze dat op die manier hebben ingepland. Ze hebben waarschijnlijk een beetje tijdnood zo aan het einde van het jaar. Bij ons is het nu ook een beetje een rommeltje. We krijgen deze week of volgende week onze cijfers terug en de herkansing is volgens mij ook al volgende week. Lekker rommelig. :')

Felien_Kyra

Berichten: 2087
Geregistreerd: 28-04-08
Woonplaats: Achterhoek

Re: Eerstejaars HBO studenten 2016 - 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 13:01

Hee had helemaal niet gezien dat hier nog in werd gepraat.

Wat ontzettend stom inderdaad van die inzage, dat die zo kort voor de herkansing is....

Ik heb vandaag hopelijk mijn laatste tentamen, daarna nog wel wat verslagen en 2 mondelinge assessments. Zit echt op tegen mondeling, terwijl dat wel belangrijk is bij HRM. Ik kan prima hele verhalen vertellen en behulpzaam zijn maar dit is zo gespeeld, met bepaalde trucjes :')

Elaya


SlagroomsoesJarig

Berichten: 1749
Geregistreerd: 20-08-13

Re: Eerstejaars HBO studenten 2016 - 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 19:12

Ik kan me hier afmelden want ik heb me vandaag uitgeschreven.. Volgend jaar nieuwe opleiding, nieuwe kans!

Wie zwijgt stemt niet altijd toe, want soms hebben ze geen zin om met idioten te discussiëren

Blacky94

Berichten: 3468
Geregistreerd: 07-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 21:10

Ik zal later nog even een keer proberen op de rest te reageren, maar ik heb mezelf de laatste paar weken praktisch opgesloten om mijn stageverslag af te krijgen... :o
Ik zit alleen met het volgende probleem...
Ik heb Office 365 Pro via Surfspot via mijn school. Gratis en voor niks.. Maar nu roept mijn Office al een paar dagen dat over een x aantal dagen mijn licentie afloopt... Superleuk natuurlijk, ahum, maar ik geloof dat mijn licentie woensdag afloopt en ik moet donderdag mijn verslag inleveren.. Heeft iemand enig idee tot in hoeverre ik dan nog gebruik kan maken van Word etc of wanneer ik een nieuwe versie via surfspot kan downloaden? Ik zal morgen nog even proberen contact op te nemen met surfspot, ik zag de melding gister namelijk ook pas voor het eerst aangezien mijn laptop de laatste 2 weken alleen nog maar in slaapmodus heeft gestaan en ik zodoende Word niet steeds opnieuw opgestart heb. Maar ik heb morgen ook eerst nog stage tot 15u dus ik hoopte eigenlijk dat misschien 1 van jullie toevallig een antwoord hier op heeft... :o -O-


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 51 bezoekers