Ik werd vorige week opgebeld met de vraag of ik een website wou maken. Ik zit nu in mijn 2e jaar van het Grafisch Lyceum Rotterdam, en dankzij mijn oma, waar je soms gek van word van het opscheppen over haar kleinkinderen en het praten en praten en praten, heb ik mijn eerste opdracht.
Mijn oma's buurman heeft een boek geschreven. Een verhaal dat bestaat uit 3 boeken. Ik heb alle tijd, voor deze opdracht omdat het 3e boek nog geschreven word.
Dit is dus mijn eerste officiële eigen opdracht! En met de ervaring die ik opdoe op school, en alles wat ik leer, kan ik voor hem een gloedje nieuwe website maken, die aan zijn eisen voldoet.
Ik kan op school hulp krijgen, met het maken ervan, en de website moet in de ouderwetse stijl Jugendstil gemaakt worden. Het boek gaat namelijk over een vrouw uit de 19e eeuw.
Voor mij een hele uitdaging omdat mijn stijl strakke websites zijn, en nu moet ik iets compleets anders doen!
Ik ben natuurlijk super trots, en ga mijn uiterste best doen, zodat deze man, mijn naam verder verteld! haha
Hier een voorbeeldje van wat ik heb gemaakt voor een schoolopdracht. (hier word nog aan gewerkt en hij is niet af) De indeling zoals hij hier is, komt hij ongeveer ook op de site te staan die ik in opdracht maak voor het boek. Een aantal kleine aanpassinkjes, maar het is om een beeld te geven. Tuurlijk gaan de kleuren en alles er volledig anders uitzien.

Graag hoor ik jullie mening, over wat ik hier laat zien, en ik vind het natuurlijk SUPER om dit met jullie te delen! Ik kon het niet laten!
Ik heb 2 boeken gekregen van mijn leraar kunstgeschiedenis, over Jugendstil, dus vanuit school krijg ik alle hulp!
in mijn eerste jaar kreeg ik al te horen dat ze GEEN 1 x CS willen zien
..
)