[ENQ]Effect van paarden op mensen

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
maria1991

Berichten: 1127
Geregistreerd: 07-11-07
Woonplaats: Eemnes

[ENQ]Effect van paarden op mensen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-12 17:17

Beste bokkers,

Ik ben Maria, ben studente SPH en zit momenteel in mijn afstudeerfase. Hierbij wordt er van mij verlangd dat ik een kleinschalig onderzoek doe en hierover een artikel zal schrijven wat evt. geplubiceerd kan worden in een vaktijdschrift. Nu doe ik mijn onderzoek over Equitherapie. Mijn onderzoeksvraag luidt als volgt: Heeft EAT invloed op het gedrag en/of de persoonlijkheid van kinderen/ de jongeren (6- 18 jaar) met een autisme spectrumstoornis? Hierbij staat EAT voor Equine Assisted Therapy.

Helaas blijkt het heel lastig om de beoogde doelgroep te bereiken en heb ik nu het onderzoek iets aangepast waardoor ik de vragen kan stellen aan iedereen die maar geïnteresseerd is. Vragen die aan bod komen zijn o.a. Is paardrijden meer dan alleen een hobby? Welk effect hebben paarden op jou? Ook zal er een klein deel over equitherapie gaan en het vergoeden hiervan door zorgverzekeraars.

Het neemt nog geen 5 minuten tijd in beslag:)

http://www.thesistools.com/web/?id=262761

Alvast bedankt voor het invullen!

M.v.g. Maria

Cynn
Fotograaf

Berichten: 14515
Geregistreerd: 29-06-05
Woonplaats: Flevoland

Re: [ENQ]Effect van paarden op mensen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 17:54

Vanaf vraag 6 klopt de vragenlijst niet... Ik weet niet wat het is, dus vink ik nee aan. Vervolgens krijg ik dan de vragen als Gelooft u erin, of ik het eens ben met een stelling, of ik het begrijp van verzekeringsmaatschappijen.. tja, ik kan de rest gewoon niet/moeilijk invullen.. want ik weet toch niet wat het is? Dan kan ik mijn mening niet vormen. Dus heb op alles nee geantwoord.

RusselNuwell

Berichten: 3352
Geregistreerd: 23-07-11