Autotheorie gevaarherkenning

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DeniiSee

Berichten: 1319
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: s'-Gravenzande

Re: Autotheorie gevaarherkenning

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-11 17:59

Jaa, en ook gewoon echt stom dat net in de laatste seconde zat ik, al van, godver had dit moeten zijn
maargoed, geef het nu eventjes rust, en pak het binnenkort maar weer op, 1juli mag ik pas weer.. 10 uur 'sochtends

1234

Berichten: 11291
Geregistreerd: 27-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 15:30

Ik heb net mn examen gedaan, helaas ook gezakt :') Maaar niet op gevaarherkenning :D
had 10 fout bij de kennis-en inzichtsvragen :7 (mag er 5 hebben)
Sommige vragen wist ik van dat ze fout waren maar had ik net geen tijd genoeg om het te verbeteren!
Normaal bij examens doe ik altijd een 2e check, waar ik altijd wel nog iets anders zie dan de 1e keer, wat wel bepalend is voor het antwoord }:0
Maar hier kan je maar 1 keer kijken.
Achjaah volgende keer heb ik meer tijd om nog beter te leren. Dan ben ik klaar met school....

Tijdens het examen ging er ook voorin in de zaal ergens een piepje van een mobiel telkens af, en de vrouw die het examen regelde enzo en surveilleerde, die zette later het examen stil, tot iemand zich aangaf dat het zijn mobiel was :') Zo kinderachtig! Niemand gaf zich aan.... later had iemand alleen voor de zekerheid zn mobieltje afgegeven en toen gingen ze weer verder :7 (als je mobiel afgaat tijdens het examen dan moet je het examen verlaten .... O:))

Lieszje
Berichten: 7179
Geregistreerd: 13-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 14:09

Ik weet dat er al een tijdje niet meer is gereageerd maar wilde toch even reageren :P
Woensdag mag ik voor de eerste keer mijn autotheorie doen, het leren gaat de ene keer heel goed en de andere keer totaal niet.
Gevaarsherkenning vond ik aan het begin ook heel erg waardeloos, maar heb de laatste tijd niet meer dan 10 fout met oefenen dus richt me nu meer op de andere vragen.
Ben nu al een beetje zenuwachtig, denk eerlijk gezegd ook niet dat ik het ga halen :P

En DeniiSee hoe ging jouw examen op 1 juli?

Toevallig kwam ik dit topic tegen bij de zoekfunctie en vroeg me af of je nu wel bent geslaagd :)