Wie doet er thuiswerk? (eigen bedrijf uitgezonderd)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mexxuna

Wie doet er thuiswerk? (eigen bedrijf uitgezonderd)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-11 17:50

Ik ben benieuwd of hier mensen zijn die thuiswerk doen, en zo ja, wat dan?

Ik zie vaak verleidelijke advertenties, zoals administratief thuiswerken, betaald mails bekijken, telefoontjes beantwoorden en dergelijke.

Met oog op de toekomst zou ik tóch willen weten of er mensen zijn die dit doen, en of het leuk/handig is en of het een beetje betaald?

Laat je horen!

IngridB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 22:31

Ik ben opzoek naar thuiswerk, maar jeetje, dat is moeilijk te vinden!
ER staan genoeg sites op internet, maar voor velen moet betaald worden om te zien welke vacatures
er zijn. Daar begin ik zoiezo al niet aan.
Ik ben al lid van verschillende 'panels' en daar verdien je dan points mee die je kunt laten
uitbetalen als je genoeg points hebt. Maar ja, dat schiet ook niet op hoor :n
Ben dus ook wel benieuwd of er hier mensen zijn die thuiswerk doen en wat zoal en hoe ze hieraan zijn gekomen.

RoseK

Re: Wie doet er thuiswerk? (eigen bedrijf uitgezonderd)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 17:53

Ik heb wel eens bij een bokker verschillende sites in het onderschrift zien staan. Heb alleen geen idee meer wie dat was. Het lijkt mij ook wel handig maar vertrouw de meeste sites niet zo, heb er dus liever een waarmee iemand al ervaring heeft.

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 17:58

Er zijn wel van die spaarprogramma's die betrouwbaar zijn, bv euroclix en moneymiljonair. Maar reken jezelf niet rijk want het gaat echt heel langzaam...

Verder heb ik in het verleden wel thuiswerk gedaan, kaarten vouwen, snoepjes inpakken en dat soort dingen. Dat zijn allemaal dingen waarbij je gemiddeld 2 cent per verpakt stuk verdient. Iedere reclame die meer belooft dan dat zijn oplichters, pyramidespelen en pakketten die je moet bestellen en daarna doorverkopen.

IngridB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 22:17

Had goed betaald thuiswerk zien staan. 24 euro per uur!!!!
Moest alleen voor de laptop gaan liggen _O-

Betaalde spaarprogramma's gaan inderdaad erug langzaam, maar ja het is toch mooi meegenomen (als je heel veel geduld hebt :D ).

Kreeg een mailtje van thuiswerk.nl en dacht, eindelijk is er eens wat, maar moest eerst 12.95 overmaken. Dan is het al helemaal niks
en niet te vertouwen in mijn ogen.

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 19:33

Bromfiets, voor welk bedrijf heb je dat dan gedaan als ik vragen mag?

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 19:34

Dat inpakken? Dat weet ik al niet meer, is echt jaren geleden... Ik weet wel dat ze meestal in regionale krantjes adverteren.

Carolaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 14:01

ik ben ook aan het rond kijken, en mezelf aan het orienteren om misschien thuiswerk te doen. Is inderdaad niet makkelijk te vinden, dus als iemand tips heeft?
En nee, ik ben niet geinterreseerd in thuis werk met de webcam ;-)

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 14:09

Ik heb ook wel eens naar thuiswerk gezocht, maar dat is verdomd moeilijk om aan te raken.

Ik heb ook wel eens iemand op bojt gezien die in blokken van 2 uur achter de pc moest zitten en dan smsjes van klanten moest beantwoorden (erotische). Bleek wel lekker te verdienen, maar ja moet je wel willen.

Heeeeel veel thuiswerk wat je tegen komt is parfum verkopen of dat soort dingen. Schiet niet echt op dus als je geen verkopend type bent.

Carolaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 15:06

heeft er trouwens iemand ervaring met www.productiewerk.nl ? Ik kwam deze website tegen, en deze staat wel op de 'witte lijst', en dus schijnbaar betrouwbare bedrijven.

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 18:48

Ziet er opzich goed uit. Ik ben ook benieuwd wie er hier ervaring mee heeft.

LynnDenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 12:21

Ik ben altijd op zoek naar thuiswerkers, eigenlijk is het geen thuiswerk te noemen, eerder werk dat je overal en altijd kan doen.
Een tijd lang heb ik gezocht naar iets dat echt bij mij past, dat was een lange zoektocht totdat mijn collega ineens met dit aan kwam zetten. (zie onderschrift)
Succes met de zoektocht allemaal!

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 13:31

@LynnDenise

Dan moet je parfum inkopen en het dan maar weer zien te verkopen... Dat is nou juist wat de meeste mensen niet zien zitten. Het moet niet eerst geld kosten om daarna iets (hoop je!) te verdienen.

LynnDenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 13:32

Ineke2 schreef:
@LynnDenise

Dan moet je parfum inkopen en het dan maar weer zien te verkopen... Dat is nou juist wat de meeste mensen niet zien zitten. Het moet niet eerst geld kosten om daarna iets (hoop je!) te verdienen.

Ik leg je graag het concept uit per mail/pb, wat je hier zegt is niet geheel waar. Je besteld pas parfum als je er een klant voor hebt.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 13:37

Hoe kun je nu klanten krijgen als je hun niet eens iets kan laten zien (en vooral ruiken met parfum). Het is mij al eerder uitgelegd door email via de mail, maar nee mij krijg je daar niet enthousiast voor.
Ook als klant niet, als reden zie mijn eerdere zin...Ik ben namelijk niet bekend met de grote namen parfums en wil altijd kunnen ruiken voor ik daarvan wat koop en zo zijn alle mensen in mijn omgeving die ik ken en wel is wat gevraagd heb hierover.

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 13:40

Ik ben al een jaar druk aan het zoeken (misschien zoek ik wel fout) en had me aangemeld bij site's.
Dan kreeg je elke week een sms met een voorstel. Nou nooit zat er wat goeds bij me telefoon rekeningen waren enorm hoog. Bleek ik 1,50 per ontvangen sms te betalen. Dus was ongeveer 17 euro per maand kwijt aan hun smsjes! Daarnaast beloofde ze me eerst binnen 3 maand daarna binnen 6 week en nu 12 maand verder heb ik nog niets. Dus alles opgezegd en zoek nu niet meer ;)

LynnDenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 13:41

Daarom heb je een testmap, is jou daar nooit wat over verteld? Dat is de enige investering die je maakt.

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 13:41

Ik ben wel lid van euroclick en moneymiljonairs :P Nu in 8 maand tijd op alle site's samen 45 euro verdient. Schiet niet echt op dus ;)

Dobel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 13:45

mij lijkt dit ook wel interessant dus meld me even ik doe wel infonu dat is artikelen schrijven en daar komen advertenties bij te staan en als daarop geklikt wordt krijg je een paar cent. Doe het nu vanaf december, je schrijft wanneer je zin heb een artikel over iets (recencies, samenvattingen, informatie ect.) en daar komen advertenties bij te staan en daar kan op geklikt worden. soms schrijf ik eens per maand een artikel dan eens per week net wanneer het jou uitkomt, hoe meer artikelen (goede artikelen) hoe meer je verdient. heb nu 40 euro bij 70 krijg je uitbetaald.

LynnDenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 13:46

Vanaf december doe je dat? En hoeveel artikelen heb je daarvoor moeten schrijven om die 40 euro binnen te slepen?

Dobel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 13:49

ik heb er nu 28 voor meer info pb mee mar even om het ontopic te houden ;)

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 13:54

Dobel @ je mag mij ook wel een Pb doen :D

Dobel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 14:03

je hebt pb als iemand nog intresse heeft pb me maar leg ik wat meer uit ;)

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 14:07

LynnDenise schreef:
Daarom heb je een testmap, is jou daar nooit wat over verteld? Dat is de enige investering die je maakt.

Dus tóch eerst kopen dan verkopen ;)

LynnDenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 14:16

Je hebt pb ;)