Zelf heb ik een paar vragen, zoals:
- komen de opgegeven studie uren per module/cursus ook overeen met de werkelijkheid?
- hoe is de begeleiding vanuit de OU?
- welke studie/module/cursus heb je gedaan of ben je mee bezig?
Mijn interesse gaat uit naar een cursussen Aarde, mens en milieu: introductie in de milieu-natuurwetenschappen en Milieuproblemen en Duurzame Ontwikkeling aan de Faculteit Milieu-Natuurwetenschappen.
Ik ben werkzaam als Projectmedewerker binnen een Gemeente bij de Dienst Stedelijke Ontwikkeling. Een van de onderwerpen die hier momenteel steeds naar bovenkomt is de duurzame ontwikkeling in nieuwbouw projecten. Hierin wil ik me meer verdiepen.
De OU lijkt mij het best passend gezien mijn situatie: gezin met 2 jonge kinderen, 24-urige werkweek, eigen paard.
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen

. Misschien kan je met je baas overleggen, zodat hij/zij je financieel wat tegemoet kan komen. Voor hun is het natuurlijk ook mooi meegenomen als iemand zich op deze manier wil verdiepen.
Dank je voor je motiverende woorden. Soms is het handig als iemand anders net even dat zetje in je rug geeft
Van huis-uit erg meegekregen dat ik geen studiebol was, moest maar lekker na de havo een 1-jarige secretaresse opleiding doen, dan kon ik snel aan het werk, studeren was niets voor mij
Maar daar ga ik dan NU verandering in aanbrengen
en dat heb je dan snel gedaan als je de helft al klaar hebt, goed hoor.
Heel veel studiesucces.