Werk en leren richting Maatschappelijk werk..?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MarleenM

Berichten: 1857
Geregistreerd: 29-02-04
Woonplaats: Gronau (Duitsland)

Werk en leren richting Maatschappelijk werk..?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-10 23:08

Hallo,
Oke ik zal de titel een beetje duidelijker maken.
Ik wil in september gaan beginnen aan de opleiding 3 PS (Propedeuse Psychologische en Pedagogische Studies) en waarschijnlijk daarna de keuze maken richting MWD.
Alleen wil ik graag de deeltijd studie doen aangezien ik een huis heb om te onderhouden..

Hiervoor zoek ik dus een stage in de vorm van werken en leren alleen waar kun je dat vinden? Ik ben al een paar dagen aan het zoeken, maar vindt niet zoveel. Ik zoek iets in de richting van maatschappelijk werk en niet richting gehandicapten zorg wat het een beetje lastig maakt..

Hebben bokkers nog ideen of weten toevallig in de omgeving Enschede/Hengelo/Oldenzaal/Almelo of ergens in Overijssel vacatures voor een werk en leersituatie?

Zijn er trouwens nog meer bokkers die deze opleiding aan Saxion Enschede willen gaan doen?

Groetjes Marleen.

MarleenM

Berichten: 1857
Geregistreerd: 29-02-04
Woonplaats: Gronau (Duitsland)

Re: Werk en leren richting Maatschappelijk werk..?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-10 15:38

Helemaal niemand?

webhouse

Berichten: 11
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: Steenwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 11:15

Hey dushi88,

Vond via google toevallig dit topic.
En aangezien ik heel lang geleden eens een bokt account heb aangemaakt...

Ik ben ook van plan om in september te starten met 3ps deeltijd en ik denk ook het meest aan mwd. Ik woon alleen en kan daardoor ook niet een voltijd studie doen of onbetaalde stages lopen.
Maar ik ga dit jaar juist doen omdat je in dit eerste jaar nog geen stage/relevant werk hoeft te hebben. Pas vanaf het 2e jaar. En ik denk dat het dan makkelijker is om iets te vinden omdat je dan al een jaar les hebt gehad.
Vanaf het 2e jaar wil ik dan verder in Zwolle.

Het hangt er bij mij alleen nog even vanaf of mijn werkgever mee wil betalen en voor hoeveel %. Heb vandaag wel alvast een mailtje naar Saxion gestuurd om alvast een boekenlijst te krijgen.

Groetjes
Webhouse

webhouse

Berichten: 11
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: Steenwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 11:18

Wil je de opleiding trouwens in Deventer of in Enschede volgen?
Als het doorgaat begin ik in Deventer en ga dan vanaf het 3e kwartiel naar Enschede als ik mwd kies.

:evaw: