Met hittegolf werken?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
suusje26

Berichten: 2428
Geregistreerd: 12-10-04
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 12:53

Ik moet zo ook aan het werk in de bakkerij...
Het wordt weer zo'n 45 graden met een luchtvochtigheid van bijna 65 %...

Gelukkig hebben we elke uur 5 minuten pauze.. Anders is het echt niet vol te houden!

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Re: Met hittegolf werken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 12:57

mijn vriend is bakker veelal zonder pauze en die gaat ook kapot van de warmte maar die moet toch echt werken.

Zelf heb ik een zonnestudio, ook geen pretje om in te werken met dit weer maar moet toch geld verdienen ;)

Sharon89

Berichten: 1548
Geregistreerd: 08-01-07
Woonplaats: Elst (Gelderland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 12:57

Ik werk op een buitenschoolse opvang, maar het maakt niet uit hoe warm het is, ik moet gewoon werken!
Over 1 week werken we hele dagen omdat de kids er dan de hele dag zijn! :)

Nummus

Berichten: 13161
Geregistreerd: 27-02-09
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 12:58

__Nathalie__ schreef:
Zelf heb ik een zonnestudio, ook geen pretje om in te werken met dit weer maar moet toch geld verdienen ;)


Komen er dan nu wel mensen? :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 13:04

Moet ook gewoon werken.

Buiten staat de thermometer op 34 graden maar de post moet gewoon bezorgd worden.

Nemurin schreef:
__Nathalie__ schreef:
Zelf heb ik een zonnestudio, ook geen pretje om in te werken met dit weer maar moet toch geld verdienen ;)


Komen er dan nu wel mensen? :+


Dat vraag ik mij ook af. 8-)

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 13:06

haha ja gek genoeg wel :D mensen die het buiten te warm vinden of geen tijd of geduld hebben om in de zon te liggen.

Ben wel korter open hoor ga pas smiddags of 4 uur open ipv 10 uur smorgens.

boven bij de zonnebanken hebben we airco. Maar beneden waar ik de bali heb is het niet koel te krijgen dus zelf zit ik in de hitte.

Nummus

Berichten: 13161
Geregistreerd: 27-02-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: Met hittegolf werken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 13:07

Tot die mensen hoor ik ook maar dan vind ik een zonnebank ook te veel geduld vragen. _O- Maar ja ben al verbrand dus ach.

Achterom
Berichten: 23033
Geregistreerd: 28-09-04

Re: Met hittegolf werken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 13:08

Ik zit hier heerlijk onder de airco. Dus ik werk nu liever dan dat ik thuis ben!

dwaallicht

Berichten: 3552
Geregistreerd: 27-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 15:31

pfoe, 45 graden om in te werken... dat lijkt me echt ondoenlijk...

Hier thuis hebben we een temperatuurtje van 36 graden, we wonen op een zolderappartement. De verrijdbare airco krijgt het hier op 30 graden, maar slaat soms nog af omdat hij het niet kan bolwerken..

Op mijn werk zal het binnen zo'n 25 graden zijn, dat is dus nog prima vol te houden..

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Re: Met hittegolf werken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 15:37

Ik denk dat bij ons in de keuken nog wel warmer wordt boven de gaspitten... Hopelijk zijn er niet teveel mensen die willen eten.. En als ze gaan eten dat ze iig geduld hebben.. Lijkt me logisch dat alles een iets langer duurt dan normaal!!

Nummus

Berichten: 13161
Geregistreerd: 27-02-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: Met hittegolf werken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 15:39

Mirkim, een mens moet toch eten. ;) Ik hoop dat je niet in een toeristische streek woont, anders ben je inderdaad de sigaar.

Sidera

Berichten: 2545
Geregistreerd: 01-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 15:41

BrittKitt schreef:
Zou mooi zijn, we leggen gewoon het hele land stil omdat het warm is :=
Dat is grote onzin natuurlijk, je baas heeft gewoon te zorgen voor een fatsoenlijke werkplek al dan niet met airco. Niet werken doe je maar in je eigen tijd, denk ik dan..



Jouw laatste zin, ik kom echt niet meer bij!

:+ :Y)

Maar ja, dat denk ik ook

F_Orumster

Berichten: 15320
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 15:42

tis hier binnen 28 graden, maar ik vind het heer-lijk.

Courses

Berichten: 9945
Geregistreerd: 15-04-08
Woonplaats: Gotham

Re: Met hittegolf werken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 15:44

Ow help, ik moet straks en morgen hele dag horeca staan. Ik denk echt niet dat ik dat ga volhouden, zonder airco.

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 15:46

Nemurin schreef:
Mirkim, een mens moet toch eten. ;) Ik hoop dat je niet in een toeristische streek woont, anders ben je inderdaad de sigaar.


*grijns* Nou, vanaf zondag mogen ze wel weer eten, dan ben ik 2 weken afwezig ;)
Het kan hier wel behoorlijk toeristisch zijn + dat we een mooi plekje hebben + een goede naam = dus drukte! En hoe drukker hoemeer uren ik kan maken!
Voldoende drinken dan komt het wel goed denk ik! 8-)

Anoniem

Re: Met hittegolf werken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 15:54

Ik moet morgen weer werken bij de TNT post bezorgen dus precies als het het warmst is. Nu werk ik er nog maar net en ben nog niet zo handig met alles en nog best langzaam en ben al laterklaar als de toegestane tijd dus rustig aan doen zit er voor mij ook niet in, zie er ook best wel tegenop maarja anders krijg ik geen centjes..

Trek morgen ook geen werkkleding aan maar een korte legging en een simpel spagettihempje anders is het echt veels te warm.

Jackyy

Berichten: 303
Geregistreerd: 04-12-07
Woonplaats: Papendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 15:58

Ik werk in een restaurant, het is erg warm ja, helaas zijn we dan ook nog eens helemaal zwart gekleed ook. Gelukkig mogen we deze zomer onze mouwen van de blouses opstropen, zolang het netjes gedaan is.
Ook hebben wij op het terras een aantal parasols, gewoon af en toe eronder staan, en wat water drinken dan kom je de middag/aovnd wel door:)

_Kimo_

Berichten: 2380
Geregistreerd: 09-07-07
Woonplaats: Waddinxveen

Re: Met hittegolf werken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 15:12

Ik werk ook in een restaurant/cafetaria.. Helaas ook met zwarte kleding :P Wij hebben gelukkig wel blousjes met korte mouwen, en we mogen de sloven dubbelvouwen zodat het een rokje wordt :) Scheelt een hoop warmte! We hebben wel 2 airco's, maar ook 4 frituren op 180 graden.. en de keuken is natuurlijk ook flink warm. De airco's trekken het echt niet meer. Gister hebben we een recor gehaald van een gem. temperatuur van 32.7 graden! En dat is dus waar de klanten staan.. De termometer bij de frituur en ik de keuken hebben we maar weg gehaald, dat werd veelste warm :p Dan begon je al te zweten als je alleen al keek hoe warm het was!
Werk normaal van 11 tot 9, vandaag gelukkig maar van 5 tot half 9.. Maar ben blij als ik klaar ben :+

_Dressage

Berichten: 721
Geregistreerd: 13-01-08

Re: Met hittegolf werken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-10 16:46

@ Breezy302, mijn ma werkt ook bij de post! Gelukkig is het nog 's ochtends, maar dat heeft met deze hitte ook weinig zin :P
ze zegt, gewoon verstand op nul en gaan:P