Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PoucyWouce schreef:Als je gemotiveerd bent om je studie te doen, dan gaat het wel! Ik heb ook werk (32h), studie (1 dag daar + thuis leren) + paard (15h per week) + 8 katten + vriend die andere hobbies heeft dan ik.
Himyar schreef:Mijn huidige werkzaamheden verricht ik nu zo'n vijf jaar, al die tijd zit ik in de hoogste MBO schaal. Bij mijn werkgever kan je met een MBO diploma niet in een HBO schaal worden ingedeeld. Ook niet als je dus wel op HBO niveau werkt.
SorayaDL schreef:Himyar schreef:Mijn huidige werkzaamheden verricht ik nu zo'n vijf jaar, al die tijd zit ik in de hoogste MBO schaal. Bij mijn werkgever kan je met een MBO diploma niet in een HBO schaal worden ingedeeld. Ook niet als je dus wel op HBO niveau werkt.
Tjee, wat een belachelijk idee zeg. Je hoort gewoon betaald te krijgen voor de werkzaamheden die je verricht. Als jij deze HBO werkzaamheden al 5 jaar verricht vind ik het onzin dat je eerst een hele HBO studie moet gaan doen voordat je een loonsverhoging kan krijgen. Dus wel makkelijk nu voor het bedrijf, een werknemer die een HBO functie uitvoert voor MBO loon...ondanks dat ze aanbieden dat ze je opleiding willen betalen. Dan ben je toch een aantal jaar verder en veel moeite.
Succes met je studie!