Gezocht: iemand die ik mag interviewen voor een artikel

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Many
Berichten: 8275
Geregistreerd: 30-10-04

Gezocht: iemand die ik mag interviewen voor een artikel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-10 17:56

Hoi,

Mijn naam is Maartje en ik ben eerstejaars student journalistiek. Voor mijn opleiding ben ik bezig met een artikel over drugsgebruik bij jongeren. Om mijn artikel compleet te maken, moet ik een aantal interviews houden. Eén van die interviews wil ik graag houden met iemand wiens kind verslaafd is (geweest) aan drugs. Hieronder kunnen alle soorten drugs vallen, zowel hard- als softdrugs, met uitzondering van alcohol.

Ik begrijp dat dit niet een onderwerp is waar gemakkelijk over gepraat wordt en al helemaal niet als het ook nog eens opgeschreven zal worden. Het artikel zal echter nergens worden gepubliceerd, het zal alleen ter beoordeling door de docent gelezen worden.

Dus ben jij of ken jij iemand wiens kind een drugsverslaving had of heeft, en wil je mij helpen met mijn stuk, stuur me dan een pb.

Alvast bedankt!

kazan

Berichten: 964
Geregistreerd: 09-07-05
Woonplaats: Westervoort

Re: Gezocht: iemand die ik mag interviewen voor een artikel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-10 18:00

hoi,het is niet mijn kind maar wel mn broer die aan de drugs zit.
Ik wil graa mijn medewerking verlenen want wil dat er iets aan gedaan wordt dat mensen zich er bewust van worden.

Many
Berichten: 8275
Geregistreerd: 30-10-04

Re: Gezocht: iemand die ik mag interviewen voor een artikel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-10 21:07

Bedankt voor je reactie! Helaas heb ik echt iemand nodig die ervaring heeft met zijn of haar kind dat de verslaving had. Misschien kan ik je hulp voor een volgend artikel nog eens gebruiken, dus toch bedankt!