Ik ben op zoek naar meiden die mee willen als model voor nagels. Ook heb ik iemand nodig waarbij ik nieuwe sets mag zetten. En ook iemand om de nagels te verharde. Lijkt het je leuk vraag dan naar de datums. Het is vaak op maandag dinsdag donderdag en vrijdag Van half 10 tot 4. Intresse? Stuur dan bericht terug.
Oh dat is wel ver weg. Dat weet ik zo niet uit mijn hoofd. Zal vanavond of morgen even in agenda kijken.
LinsxDot
Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-10 15:16
3 juni witte tips met uv acryl half 10 tot 4 (gewone nagels) 10 juni frensh manicure met gel (eigen nagels moeten lengte hebben) 17 juni gewone nagels (eigen nagels normaal.) 21 juni gekleurde gel nagels (eigen nagels normaal) 22 juni sjablomen gel (eigen nagels lengte) 29 juni examen gel 4 mei soak off gel is gel op je natuurlijke nagel waardoor ze mooier worden Onderandere als je werk heb waar niet bij mag is dat ideale oplossing.
Is het dicht bij het station? En moet je nog materiaalkosten betalen, of dat niet? Ik wil best een keertje doorreizen richting Delft.. Pb maar als je interesse hebt
LinsxDot
Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-10 15:25
zal maar gelijk hierbij zette. Is 5/10 min lopen van station DELFT.( geen station zuid) Materiaal kosten zijn al betaald dus je krijgt gewoon gratis set nieuwe nagels.
ik zet gel en uv acryl acryl heb ik al gehad zijn gewoon standaard nagels tenzij je de witte tips neemt krijg je uit einde wit. En fensh manicure is ook witte eind alleen dan minder wit. niet overheersend. Lengte mag je zelf bepalen
laura1987
Geplaatst: 14-04-10 19:21
Misschien handig ook een oproepje te zetten in het topic van mijn onderschrift.. Die meiden zijn allemaal into de nagels
Dankje voor de tip zal er van de week foto plaatsen van mijn nagels hihi
Noatjuhh
Geplaatst: 14-04-10 19:25
Wat zijn je eisen voor de nagels? Ik heb normale nagels, gewoon geknipt, maar bij mijn wijsvingers breken ze een beetje. Zegmaar dat het bovenste laagje steeds afscheurt, en de laag eronder gewoon normaal blijft. Heel vervelend.
eisen staan er achter tussen haakjes. Lang of normaal Lang bedoel ik mee beetje lengte niet kort. Met kort bedoel ik gewoon een mini randje aan je nagel. Geen nagelbijter dus. Maar gewoon een klein randje dat het kuipje van de opplak nagel erop kan. Voor sommige dingen moet je wel langere nagels hebben