Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
chipieke schreef:bedrijfsarts hebben we niet... En helaas is mijn eigen huisdokter iemand die mij zeer graag uitlacht (heb overgewicht). Het kan heel stom klinken maar ik kwam vroeger altijd zo op voor mezelf en had zoveel zelfvertrouwen! En nu MAG ik niet voor mezelf opkomen want dan volgen er dreigementen.
seren schreef:Hmmm weet je wat je dan lekker doet meid meld je gewoon ziek!
en ga dan naar je bedrijfsarts.
Relaxed schreef:Waarom kom je niet meer voor jezelf op? Waarom pik je dit van die collega? Waarom zet je hem niet eens gigantisch op zijn plek? Ik heb het idee dat jij je verschrikkelijk in de slachtofferrol plaatst en het allemaal maar laat gebeuren.. Meteen ontslag nemen lijkt me echt weglopen voor je problemen.. Die collega lacht zich dood dan, heeft ie zijn zin ook gekregen.. Zo ga je toch bezig blijven? Dit kan bij ieder bedrijf gebeuren, dus ik zou toch iets meer voor mezelf opkomen. Ook omdat je je overgewicht er meteen bijhaalt, krijg ik een beetje het idee dat je je wel erg makkelijk weg laat jagen..
Horseware schreef:seren schreef:Hmmm weet je wat je dan lekker doet meid meld je gewoon ziek!
en ga dan naar je bedrijfsarts.
Dat zou ik ook doen. En dan tegen de arbo-arts (waar je vanzelf terecht komt) zeggen dat je het niet trekt zo op je werk. Dan gaat er vanzelf wat aan gedaan worden.
Zelf je ontslag indienen zou ik zeker niet doen, want dan verspeel je geloof ik je recht op WW.