laat het vooral een geslaagd (haha) jaar zijn!

We slaan ons er wel doorheen!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AnnaaX schreef:Nienewiep, hoe heb jij in vresenaam 80 uur volgekregen voor je pws?
Ik moet hem volgende week inleveren en ik dacht dat ik echt wel goed zat met me logboek.
Ben ik net gaan tellen, ik haal net de 39 uur
AnnaaX schreef:Over de invloed van de Vietnamoorlog op de entertainment
Ik ben zo blij met mijn onderwerp, het gaat met geschiedenis echt alleen maar over ons onderwerp en het is ook nog eens heel boeiend
Nueve schreef:Ik heb hetzelfde.. In het buitenland heb je een visum nodig en daar moet je idd 18 voor zijn!
Zelf zou ik tot je 18 bent gewoon gaan werken, mooi geld verdienen voor als je een tijdje weggaat! Niet heel leuk op het moment dat al je vrienden lekker gaan studeren en op kamers gaan, maar je hebt er daarna zoveel profijt van.
Je kan anders ook eerst ergens in Nederland werken op een camping oid, daar hoef je vaak geen 18 voor te zijn! Is wel leuk, keer wat anders.
AnnaaX schreef:Jeetje, wat lastig...
Ben je niet toevallig heel goed in snowboarden/skien?
Een vriend van mij geeft nu 4 maanden les in Oostenrijk
Over die enquete, daar hebben wij ook al aan gedacht, maar de school vond het geen goed idee.
We moesten het bij films kijken en muziek luisteren houden, anders werd het te breed ofzo
NieneWiep schreef:Nueve schreef:Ik heb hetzelfde.. In het buitenland heb je een visum nodig en daar moet je idd 18 voor zijn!
Zelf zou ik tot je 18 bent gewoon gaan werken, mooi geld verdienen voor als je een tijdje weggaat! Niet heel leuk op het moment dat al je vrienden lekker gaan studeren en op kamers gaan, maar je hebt er daarna zoveel profijt van.
Je kan anders ook eerst ergens in Nederland werken op een camping oid, daar hoef je vaak geen 18 voor te zijn! Is wel leuk, keer wat anders.
Ja, zo moet ik het inderdaad maar gaan doen denk ik... Wil in ieder geval voorkomen dat ik het hele jaar bij de Blokker blijf werken.Denk dat ik me dan maar inschrijf bij een uitzendbureau.
Wat ben jij van plan om te doen na je examen?
NieneWiep schreef:AnnaaX schreef:Jeetje, wat lastig...
Ben je niet toevallig heel goed in snowboarden/skien?
Een vriend van mij geeft nu 4 maanden les in Oostenrijk
Over die enquete, daar hebben wij ook al aan gedacht, maar de school vond het geen goed idee.
We moesten het bij films kijken en muziek luisteren houden, anders werd het te breed ofzo
Nee, als ik ergens slecht in ben...
Stom van je school! Is toch alleen maar goed dat je meerdere meningen over je onderwerp hebt... Ik zal nog eens verder denken.
NieneWiep schreef:Je moest een wijk van Utrecht kiezen (Ik had Leidsche Rijn) en die helemaal onderzoeken en vergelijken met andere wijken enzo. En wat de situatie was, nu is, en in de toekomst zal zijn, wat ze moeten verbeteren enzo. Was best leuk. Ik had een 6,7 en het hoogste was een 6,9 dus wel goed gedaan, haha. Ik denk niet dat iemand bij die man ooit hoger heeft gehaald dan een 7,5 voor een SE. Zijn toetsen zijn super moeilijk en hij is heel streng. Maarja, zo ben je wel beter voorbereid op het CE.