VWO eindexamen 2010 II

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

NieneWiep

VWO eindexamen 2010 II

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-10 20:58

En alweer een nieuw topic! De tweede SE week komt er voor de meesten aan, ik wens iedereen alvast heel veel succes dit nieuwe jaar,
laat het vooral een geslaagd (haha) jaar zijn! :D En iedereen ook nog veel succes met de profielwerkstukken!

We slaan ons er wel doorheen! *\o/*

Dobby91

Re: VWO eindexamen 2010 II

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 21:06

Nu alweer een nieuwe joh? gaat hard. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 21:07

Ik dacht al, er loopt toch al een topic. :')

Lekkere woordspeling, een geslaagd jaar. :D

Anna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 21:08

Jeeeee! :D

Anna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 21:09

Nienewiep, hoe heb jij in vresenaam 80 uur volgekregen voor je pws?
Ik moet hem volgende week inleveren en ik dacht dat ik echt wel goed zat met me logboek.
Ben ik net gaan tellen, ik haal net de 39 uur :')

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 21:09

Wie wil mij schoppen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 21:10

Hoeveel bladzijde heb je? :)

Gewoon een leuk logboekje aan elkaar praten joh!

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 21:11

Gewoon uurtjes smokkelen trouwens joh!

Anna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 21:12

*schopt*

Ik heb al genoeg bladzijden, dat is geen probleem (18 blz en ik moet nog al die dingen als inleiding, conclusie, inhoudsopgave :j)
Ik doe gewoon overal 10 min bij, dan kom ik al een heel eind :Y)

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-10 21:12

AnnaaX schreef:
Nienewiep, hoe heb jij in vresenaam 80 uur volgekregen voor je pws?
Ik moet hem volgende week inleveren en ik dacht dat ik echt wel goed zat met me logboek.
Ben ik net gaan tellen, ik haal net de 39 uur :')

Haha, ik heb veel gesmokkeld hoor. Als ik een half uurtje bezig was ergens mee schreef ik gewoon 1 uur op. En mijn reis naar Londen heeft ook wel geholpen, daar heb ik ongeveer 10 uur geinterviewd en sfeerbeelden maken en cultuur opsnuiven hoort er natuurlijk ook bij. :)) Waar doe jij je pws ook alweer over?

Anna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 21:14

Over de invloed van de Vietnamoorlog op de entertainment :j
Ik ben zo blij met mijn onderwerp, het gaat met geschiedenis echt alleen maar over ons onderwerp en het is ook nog eens heel boeiend :D

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-10 21:16

Ik wil trouwens graag een jaar er tussen uit na mn examen, dan ben ik 17 en wordt in december 18. Deze vakantie wil ik graag gaan reisleiden bij Vinea, dat kan vanaf je 17e, maar dan? Ik wil graag een tijdje werken om geld te verdienen, en mn rijbewijs halen. Maar ik wil graag ook een tijdje werken in het buitenland. Ik zit al een beetje te zoeken op internet, maar bij elke organisatie moet je 18 zijn... Dus dan kan ik dat wel doen na mn verjaardag, maar ik ga liever werken voordat ik aan mn rijbewijs begin omdat ik daarvoor geld nodig heb. Werken op een summercamp in de USA lijkt me echt superleuk, dus dat zou ik de zomer van volgend jaar wel kunnen doen. Maar heeft iemand tips wat ik in september tot december dit jaar zou kunnen doen?

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-10 21:17

AnnaaX schreef:
Over de invloed van de Vietnamoorlog op de entertainment :j
Ik ben zo blij met mijn onderwerp, het gaat met geschiedenis echt alleen maar over ons onderwerp en het is ook nog eens heel boeiend :D

Kun je niet een leuke enquete/interview opstellen? Altijd leuk om meningen van andere mensen te hebben en daar ben je vaak ook lang mee bezig. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 21:18

Ik heb hetzelfde.. In het buitenland heb je een visum nodig en daar moet je idd 18 voor zijn!
Zelf zou ik tot je 18 bent gewoon gaan werken, mooi geld verdienen voor als je een tijdje weggaat! Niet heel leuk op het moment dat al je vrienden lekker gaan studeren en op kamers gaan, maar je hebt er daarna zoveel profijt van.
Je kan anders ook eerst ergens in Nederland werken op een camping oid, daar hoef je vaak geen 18 voor te zijn! Is wel leuk, keer wat anders.

Anna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 21:19

Jeetje, wat lastig...
Ben je niet toevallig heel goed in snowboarden/skien?
Een vriend van mij geeft nu 4 maanden les in Oostenrijk :Y)

Over die enquete, daar hebben wij ook al aan gedacht, maar de school vond het geen goed idee.
We moesten het bij films kijken en muziek luisteren houden, anders werd het te breed ofzo :=

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-10 21:22

Nueve schreef:
Ik heb hetzelfde.. In het buitenland heb je een visum nodig en daar moet je idd 18 voor zijn!
Zelf zou ik tot je 18 bent gewoon gaan werken, mooi geld verdienen voor als je een tijdje weggaat! Niet heel leuk op het moment dat al je vrienden lekker gaan studeren en op kamers gaan, maar je hebt er daarna zoveel profijt van.
Je kan anders ook eerst ergens in Nederland werken op een camping oid, daar hoef je vaak geen 18 voor te zijn! Is wel leuk, keer wat anders.

Ja, zo moet ik het inderdaad maar gaan doen denk ik... Wil in ieder geval voorkomen dat ik het hele jaar bij de Blokker blijf werken. :') Denk dat ik me dan maar inschrijf bij een uitzendbureau.

Wat ben jij van plan om te doen na je examen?

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-10 21:23

AnnaaX schreef:
Jeetje, wat lastig...

Over die enquete, daar hebben wij ook al aan gedacht, maar de school vond het geen goed idee.
We moesten het bij films kijken en muziek luisteren houden, anders werd het te breed ofzo :=

Nee, als ik ergens slecht in ben... :')

Stom van je school! Is toch alleen maar goed dat je meerdere meningen over je onderwerp hebt... Ik zal nog eens verder denken. :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 21:24

NieneWiep schreef:
Nueve schreef:

Ja, zo moet ik het inderdaad maar gaan doen denk ik... Wil in ieder geval voorkomen dat ik het hele jaar bij de Blokker blijf werken. :') Denk dat ik me dan maar inschrijf bij een uitzendbureau.

Wat ben jij van plan om te doen na je examen?

Ik wacht de decentrale selectie/loting af.. Mocht ik uitgeloot worden en echt geen alternatief hebben dan ga ik d'r ook mooi vandoor. Beetje improvisatie kan wel. :+
Had me voor aankomend schooljaar opgegeven voor High School in Australië, echt zooo jammer dat dat niet doorgaat. Wou er echt heel graag heen!

Anna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 21:28

NieneWiep schreef:
AnnaaX schreef:
Jeetje, wat lastig...

Nee, als ik ergens slecht in ben... :')

Stom van je school! Is toch alleen maar goed dat je meerdere meningen over je onderwerp hebt... Ik zal nog eens verder denken. :Y)

Dankje :)

Of anders inderdaad een camping?
Of hebben ze bij jou in de buurt niet een jeugdland iets?
Bij ons is altijd jeugdland, en daar zoeken ze mensen vanaf 16 jaar :j
Alleen is dat wel maar een week :=

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-10 21:29

Wat bedoel je met jeugdland? Ja, dan wordt het inderdaad een camping denk ik.. Een collega van mij heeft 3 maanden bij Selectcamp in Italie gewerkt, maar dan moet je ook 18 zijn...

Anna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 21:31

Er zijn vast zat campings waar je geen 18 hoeft te zijn, toch? :Y)
Jeugdland is bij ons altijd de laatste week van de vakantie (oeeh, ik bedenk nu dat dat te vroeg is, want dat valt dit jaar in augustus := ).
Maar goed, kinderen tot 14 kunnen er komen en de hele dag spelen.
Hutten bouwen, knuffels maken, maskers maken, zwemmen, kinderboerderij, voetballen, ponyrijden etc.

astriidj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 21:45

Alweer een nieuw topic gaat snel!
Ik wil ook graag een jaar naar het buitenland/werken, maar van de andere kant wil ook meteen studeren.

Nog uit het vorige topic:
NieneWiep schreef:
Je moest een wijk van Utrecht kiezen (Ik had Leidsche Rijn) en die helemaal onderzoeken en vergelijken met andere wijken enzo. En wat de situatie was, nu is, en in de toekomst zal zijn, wat ze moeten verbeteren enzo. Was best leuk. Ik had een 6,7 en het hoogste was een 6,9 dus wel goed gedaan, haha. Ik denk niet dat iemand bij die man ooit hoger heeft gehaald dan een 7,5 voor een SE. Zijn toetsen zijn super moeilijk en hij is heel streng. Maarja, zo ben je wel beter voorbereid op het CE. :j

Wij hebben toen heel Utrecht bezocht :+ Dit jaar gaan we ook nog Nijmegen bezoeken.
Hebben vorig jaar wel een PO gehad, die had gewoon met het boek te maken.. ging over zeespiegelstijging blabla

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 21:54

Hee nieuw topic!..
*Geeft gittekit een mega schop!!* Aan je werk jij, denk aan je examen!
(mag ik mezelf ook wel een schop geven, ik hoef me ook niet te vervelen :P)

Was vandaag trouwens wel very happy op school. We kregen echt een geweldig cijfer terug voor natuurkunde PO. Een 9,5!! hoogste van de klas. Uit principe gaf hij geen 10 zei hij, maar dat was het wel waard :P echt was zoooo blij. Dit PO en 2 andere PO's tellen samen als 1 SE mee en ons gemiddelde van die PO's samen is een 8,8..dus dat vind ik niet gek :P

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-10 21:55

Supergoed joh! :D

Anna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 21:55

Wow! Echt heel erg netjes :j