Werken bij Kruidvat!?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Oeless

Berichten: 599
Geregistreerd: 25-07-09

Re: Werken bij kruitvat!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 18:59

Oh sorry zag net pas de tabel, gefeliciteerd! :D

xDramaQueen

Berichten: 13023
Geregistreerd: 12-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 22:10

DaanxBien schreef:
haha ja was effe een spelfoutje van mij :p
wat leuk vond je dat je goed loon had daar abeltje?
Ik ben 19 en heb ook een tabel meegekregen ik verdien bruto 518,96 voor 24 uur per week


dat je je bed ervoor uitkomt, ik heb ooit eens bij de blokker gewerkt, met dat zielige loontje zou ik nóóit op mezelf kunnen wonen dus heb besloten dat het drastisch anders moest, ik snap niet dat mensen het blijven doen als fulltime baan, zo kan je toch niet leven?

shilady

Berichten: 10784
Geregistreerd: 30-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-09 22:32

xDramaQueen schreef:
DaanxBien schreef:
haha ja was effe een spelfoutje van mij :p
wat leuk vond je dat je goed loon had daar abeltje?
Ik ben 19 en heb ook een tabel meegekregen ik verdien bruto 518,96 voor 24 uur per week


dat je je bed ervoor uitkomt, ik heb ooit eens bij de blokker gewerkt, met dat zielige loontje zou ik nóóit op mezelf kunnen wonen dus heb besloten dat het drastisch anders moest, ik snap niet dat mensen het blijven doen als fulltime baan, zo kan je toch niet leven?


Voordat je oordeel
ik heb nu nog geen diploma en kan haast nerges echt lekker verdienen hoop dat ik hier gauw een diplomaatje haal en dat mn loon ook weer een stukje omhoog gaat .. Ik doe het enkelt als een bijbaantje om een extra centje te verdienen zodat ik naast mn paard ook nog iets aan mezelf kan uitgeven krijg hierboven op ook nog 260 alimentatie namelijk.. Ik heb ook momenteel niet de behoefte op mezelf te wonen of iets heb geen lasten die ik moet betalen van dat loon..

Meliaforever

Berichten: 12036
Geregistreerd: 12-12-05
Woonplaats: Oegstgeest

Re: Werken bij kruitvat!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 12:06

Ikj heb vandaag sollicitatieformelier ingeleverd. :)

Destino

Berichten: 13293
Geregistreerd: 01-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 12:32

Ik hoop voor je dat je aangenomen wordt!

shilady

Berichten: 10784
Geregistreerd: 30-10-06

Re: Werken bij kruitvat!?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-09 14:03

Ik ga weer ontslag nemen :P

Meliaforever

Berichten: 12036
Geregistreerd: 12-12-05
Woonplaats: Oegstgeest

Re: Werken bij kruitvat!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 14:06

Haha hoezo. :')

PatriesCarm

Berichten: 530
Geregistreerd: 25-03-07
Woonplaats: huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 14:07

DaanxBien schreef:
Ik ga weer ontslag nemen :P



????/ je bent net begonnen of nog niet

ponygekje21

Berichten: 1118
Geregistreerd: 17-08-07

Re: Werken bij kruitvat!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 14:08

nu alweer ontslag?!

xDramaQueen

Berichten: 13023
Geregistreerd: 12-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 14:09

DaanxBien schreef:
xDramaQueen schreef:


dat je je bed ervoor uitkomt, ik heb ooit eens bij de blokker gewerkt, met dat zielige loontje zou ik nóóit op mezelf kunnen wonen dus heb besloten dat het drastisch anders moest, ik snap niet dat mensen het blijven doen als fulltime baan, zo kan je toch niet leven?


Voordat je oordeel
ik heb nu nog geen diploma en kan haast nerges echt lekker verdienen hoop dat ik hier gauw een diplomaatje haal en dat mn loon ook weer een stukje omhoog gaat .. Ik doe het enkelt als een bijbaantje om een extra centje te verdienen zodat ik naast mn paard ook nog iets aan mezelf kan uitgeven krijg hierboven op ook nog 260 alimentatie namelijk.. Ik heb ook momenteel niet de behoefte op mezelf te wonen of iets heb geen lasten die ik moet betalen van dat loon..


nee ik toen ook niet, maar zo wil je toch niet je toekomst in? dat bedoelde ik.. ik was pas 18, maar mn collega van 24 was niet veel beter af.. ga studeren meid..

Jibbel

Berichten: 7268
Geregistreerd: 21-10-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 14:09

@ TS: niet getreurd over je loon. Als je ergens in dienst komt, verdien je het eerste jaar echt bagger. Na een jaar kom je in een hogere trede terecht en verdien je al een stuk meer. Daarnaast val je ook nog onder het minimum jeugdloon en de komende jaren ga je echt ieder jaar een euro omhoog (per uur).
Als je diploma's kunt halen via je bedrijf tikt dat ook wel lekker aan hor, wordt gefinancieerd via je werkgever en vaak krijg je er ook nog een extraatje voor.

shilady

Berichten: 10784
Geregistreerd: 30-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-09 14:12

Meliaforever schreef:
Haha hoezo. :')



NIet om het loon hoor die vind ik best oke
maar omdat ik voor geen meter terug ken tellen bij de kassa en hun dat echt belangrijk vinden
helaas heb ik zwaar discalculie en moet ik er zoon 3 min over nadenken voor ik eindelijk weet hoe ik hem moet terug tellen . ja dat werkt natuurlijk niet als er een drukke rij staat ;)

_Orlando_

Berichten: 1033
Geregistreerd: 28-07-05
Woonplaats: haaksbergen

Re: Werken bij kruitvat!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 14:20

Jammer zeg, het lijkt mij opzich best leuk. Binnenkort moet ik
weg als vakkenvuller in de supermarkt. Ik moet maar eens kijken waar ik dan kan werken ik ben al 19 ;)

shilady

Berichten: 10784
Geregistreerd: 30-10-06

Re: Werken bij kruitvat!?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-09 14:22

Ja het is ook erg leuk hoor orlando :D
Maarja ik ga het er morgen even over hebben en of er anders niet een andere oplossing voor mij is . Ik ben ook 19 en mij namen ze gewoon aan bij kruitvat :)

genja
Berichten: 3942
Geregistreerd: 12-12-07

Re: Werken bij kruitvat!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 14:26

Vragen of ze je niet een middagje kunnen helpen met dit terug tellen. Al kom je desnoods een middagje gratis werken om dit te leren(staat altijd goed als je dit aanbied weten ze dat je het echt wil leren) Het is iets wat echt te leren is je moet het gewoon vaak doen. Heb ook wel eens een stagaire gehad die dit had en na veel oefenen kon ze het.

Groetjes Genja

Jibbel

Berichten: 7268
Geregistreerd: 21-10-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 14:26

Geef het ook even de tijd. Ik werk zelf in een speelgoed zaak en iedereen heeft in het begin moeite met terugtellen. Stapje daarna is geld bijvragen en dat blijkt altijd een groot probleem.
Geeft jullie kassa niet aan hoeveel je moet teruggeven na intoetsen van het bedrag wat de klant geeft?

shilady

Berichten: 10784
Geregistreerd: 30-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-09 14:36

Jibbel schreef:
Geef het ook even de tijd. Ik werk zelf in een speelgoed zaak en iedereen heeft in het begin moeite met terugtellen. Stapje daarna is geld bijvragen en dat blijkt altijd een groot probleem.
Geeft jullie kassa niet aan hoeveel je moet teruggeven na intoetsen van het bedrag wat de klant geeft?



Ja de kassa geeft aan wat je terug moet geven ja das niet het probleem voor mij
maar je moet als je terug geeft toch zeggen bv plus 3 maakt 20 zoiets en dat is mijn struikel blok :P

xDramaQueen

Berichten: 13023
Geregistreerd: 12-10-05

Re: Werken bij kruitvat!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 15:07

dat is een kwestie van leren je telt gewoon erbij op, iemand moet 5 euro betalen, en geeft 20, dan geef je 15 terug en tel je het er bij op vanaf 5 euro, je pakt bijvoorbeeld een briefje van 5 en een briefje van 10.

dan zeg je 5 en 5 maakt tien, en tien maakt 20

anders oefen je eerst met makkelijke bedragen :j

Meliaforever

Berichten: 12036
Geregistreerd: 12-12-05
Woonplaats: Oegstgeest

Re: Werken bij kruitvat!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 15:11

Idd, je gaat toch niet stoppen alleen om dat? :)
Als het verder gewoon leuk is gewoon oefenen! :D

shilady

Berichten: 10784
Geregistreerd: 30-10-06

Re: Werken bij kruitvat!?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-09 15:28

Als iemand vd andere kassa mij vervolges gaat helpen enzo dat breekt het zweet en schaamte er echt uit
ook zijn er mensen die niet zin hebben om te wachten voor ik het eindelijk weet en dan gauw zeggen van tis wel goed zo..
Ik zit collegas gewoon heel erg in de weg op deze manier en de zaak is vaak heel druk werk in een grote kruitvat namelijk..
Dusja heb eigelijk geen andere optie helaas

xDramaQueen

Berichten: 13023
Geregistreerd: 12-10-05

Re: Werken bij kruitvat!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 15:32

thuis oefenen misschien....?
hoeft niet persee op het werk hoor.. en als je zelf boodschapje doet even goed afkijken van de caissere, je moet wel een beetje moeite doen..

_Noraly

Berichten: 5477
Geregistreerd: 27-08-04

Re: Werken bij kruitvat!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 15:35

dat moet je leren, ik heb ook 2 jaar bij KV (kruiDvat) gewerkt, en leerde het ook pas na 2 weken..

Als je ooit ergens wilt komen.. dan moet je er wat voor over hebben ;)

shilady

Berichten: 10784
Geregistreerd: 30-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-09 15:36

Ja morgen ga ik in elk geval even in gesprek maar ze hebben zoieso al bij ons weer een neiuwe advertentie opgehangen omdat sommige nieuwe waaronder ik meschien vervangen zullen worden dus tis eigelijk al een beetje een zaak die gedaan is ..
Maarja meliaforever suc6 :D

willeke_xJarig

Berichten: 2160
Geregistreerd: 06-12-04
Woonplaats: Hasselt

Re: Werken bij kruitvat!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 15:19

ik heb indertijd ook een bijbaantje gehad in het kruidvat in hasselt. Verdiende erg slecht en het werk dat ik moest doen was echt rotwerkjes... Mijn werk bestond alleen maar uit beetje herprijzen en voor de rest poetsen, poetsen en nog eens poetsen... ganse dagen lang! Heb het nooit meer opnieuw gedaan!

shilady

Berichten: 10784
Geregistreerd: 30-10-06

Re: Werken bij Kruidvat!?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-09 19:28

OKe ja ik moet veel kassa doen spiegelen en bijvullen
Maarja heb vandaag met een vd managers gesproken en die zeiden dat ze twijffelde aan mijn motivatie enzo omdat ik gister thuis ben gebleven (was ziek overgeven enz) heb ik ze verteld maar ze geloofde het blijkbaar niet. Dus ze gaan nu bespreken of ze me gaan ontslaan of overplaatsen . Denk dat het ontslaan word want als ik overgeplaatst zou worden dan zou het waarschijnlijk den haag worden en dan moet ik veel reiskosten gaan betalen elke maand .Of rotterdam meschien dat ik het dan nog wel blijf doen .. Maarja ik zie wel