Ik heb nu alleen nog maar examens dus hoef nog maar negen keer naar school en ben dus opzoek naar een baantje om lekker veel te gaan werken. Ik woon zelf in Vlaardingen maar fiets nu ook elke dag naar Maasland en als ik ergens in het westland ga werken in de kassen heb ik me scootertje al. Ik ben nu dus opzoek naar adressen/namen van kassen in het westland om te gaan werken. Mischien weten jullie iets? Op internet zoek ik ook al rond.
Ik denk niet dat je via Bokt aan zo een baantje komt, dus ga op pad. Kijk op internet, in het lokale krantje, vraag rond en laat weten dat je werkt zoekt.
je hebt ook vaak borden langs de weg waar ze scholieren zoeken. groenweg in maasdijk staan een paar van dat soort borden en ook nog wel redelijk aan te rijden met je scooter. denk ik. succes
misschien ook nog de plaatselijke krantjes. het hele westland (site) ed.
Hier in de Lier worden er best veel mensen gevraagt via advertenties, maar dat zijn dan vooral tomaten... Dat is nou niet echt het meest fijne om in te werken moet ik zeggen...
Ik weet niet of Ammerlaan aan de Woudweg te ver weg is? Die zoekt vaak ook nog mensen die daar in de kassen komen werken. Tenminste, zie daar weleens een bord staan. Woudweg is de weg van Delft/ Schipluiden naar de Lier zeg maar
Cowgirl
Geplaatst: 08-05-09 10:09
Ik heb het werk zelf 10 jaar gedaan en dus ook heel wat 'scholieren' zien komen en gaan. Beste manier is gewoon naar binnen lopen en vragen of ze werk hebben.
Dus pak op je vrije dag je scooter en ga de bedrijven even langs.