Volwassenenonderwijs HAVO/ avondschool?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
juline

Berichten: 1804
Geregistreerd: 22-11-04
Woonplaats: breda

Re: Volwassenenonderwijs HAVO/ avondschool?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 20:59

ik heb voor de vavo (2 jaar geleden) gewoon de basisbeurs ontvangen. momenteel werkt de site van ibg niet erg mee maar hier kan je het gewoon allemaal op vinden

en waarom kon vriendin van me dan wel haar laatste 2 vakken kon halen?

zowiezo kan je toch het beste de info op de school zelf halen aangezien hier toch vanlles gezegt wordt wat voor de 1 wel zo is en voor de ander weer niet

YankeeBoy

Berichten: 2150
Geregistreerd: 18-11-08

Re: Volwassenenonderwijs HAVO/ avondschool?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 21:02

ja, dat is waar juline, maar, voor je middelbare school diploma zijn niet voor niks centrale eind examens, die moet je gewoon doen, geen idee hoe je vriendin dat dan heeft gedaan?

Over de stufi, ik kreeg ook een basisbeurs voor scholieren, die ik vervolgens terug mocht betalen omdat ik er geen recht op had, vavo was in mijn geval deeltijd, dus hou dat in de gaten!

Loose

Berichten: 4726
Geregistreerd: 11-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 21:10

juline schreef:
ik heb voor de vavo (2 jaar geleden) gewoon de basisbeurs ontvangen. momenteel werkt de site van ibg niet erg mee maar hier kan je het gewoon allemaal op vinden

en waarom kon vriendin van me dan wel haar laatste 2 vakken kon halen?

zowiezo kan je toch het beste de info op de school zelf halen aangezien hier toch vanlles gezegt wordt wat voor de 1 wel zo is en voor de ander weer niet

Ik zit nu ook op vavo (examens net gehad *\o/* ) en ik krijg alleen die tegemoetkoming voor scholieren.

Ik heb ook nog nooit gehoord van je diploma voor vakken halen in de vakantie, wel certificaten maarja zal wel kunnen hè als je vriendin het ook heeft gedaan. ;)