Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
virgin_lady schreef:wat voor werkzaamheden doe je dan precies?
de rede omdat het ook goed verdient en leuk werk is..niet de hele tijd hetzelfde enzo.
Silvaantje schreef:het lijkt mij ook wel wat alleen dan in de gevangenis, dan krijg je een mbo opleiding vanuit daar geloof ik.. wil volgend jaar misschien zo iets gaan doen..
Liezel1 schreef:Ik denk dat je je wat beter in moet lezen...
Nachtdiensten op rustige locaties zijn alles behalve spannend. Feesten en evenementen beveiligen doe je niet elke week en soms zelfs helemaal niet, afghankelijk van het bedrijf waar je werkt.
Als je op Schiphol werkt en je moet fouilleren en toeging doen, kun je vast nieuwe knieën bestellen, want dat is fysiek echt killing!
Als je op locatie moet beveiligen kan het zomaar zijn dat je in the middle of nowhere in een bouwkeet zit, zonder internet en helemaal in je eentje. Overdag is dat te doen, maar 's nachts is dat geen pretje als het dichtsbijzijnde huis 5km verderop staat.
Pilgrim schreef:Het ligt er natuurlijk ook aan waar je werkt en bij welk bedrijf. Ik draai alleen maar feesten/evenementen/beurzen. Mij zul je nooit op de mobiele surveillance vinden, dat lijkt me niets! Ik werk voor Securitas, in de branche Events & Entertainment. Het bedrijf is geweldig!
Pilgrim schreef:Onzin, onzin! Ik werk in de beveiliging, en het is de gaafste baan die er bestaat. Het is afwisselend, gezellig, leuk, enzovoort. Ik draai fantastische diensten, alles in overleg met de planners, dus nooit geen probleem met vrije dagen enzovoort. Bij mij betaalde het bedrijf de opleiding! Geen cent aan betaald! Het is de leukste baan van de wereld! Ik heb fantastische collega's, ik maak de mooiste dingen mee. Ik sta op grote feesten (Essence, Thunderdome etc.) maar ook op de kleinere beurzen zoals de Motorbeurs, Kamasutrabeurs etcetera! Het is fantastisch werk, goed betaald, supercollega's, ik ga iedere dag fluitend naar m'n werk!