Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Flowerpull schreef:Wij hebben 3 SEweken, maar voorderest geen punten van vorige jaren die meetellen.
Gaan er hier trouwens naar eindexamencursussen in Leiden?
Phylos schreef:@ Ilsiie..
Inderdaad wij hebben van alquin ook die examenbundel (is toch een heel dik boek met teksten?) na de toetsweek als ik het weer iets rustiger heb wil ik daar ook elke week 2 teksten minimaal uit gaan maken.
Met die leraar van mij is niet te praten, dus denk dat ik het wel kan vergeten met ipv alquin examens maken..ik denk dat hij dan met het argument komt dat alquin ook lezen is en dat je daar ook vragen bij moet maken...nou ja we zullen zien..anders maar een 5 voor engels op mijn eindlijst..
Flowerpull schreef:Enschede heb ik nog nooit van gehoord dat ze die daar ook doen?
Ik ben vorig jaar ook naar cursussen geweest, in leiden.
En dit jaar ga ik voor natuur en scheikunde en voor bio en wiskunde een 1 daagse cursus
Ik vind het wel echt súper handig, ze leggen het zo fijn uit en heel geduldig enzo, echt geweldig!
Nueve schreef:Flowerpull schreef:Enschede heb ik nog nooit van gehoord dat ze die daar ook doen?
Ik ben vorig jaar ook naar cursussen geweest, in leiden.
En dit jaar ga ik voor natuur en scheikunde en voor bio en wiskunde een 1 daagse cursus
Ik vind het wel echt súper handig, ze leggen het zo fijn uit en heel geduldig enzo, echt geweldig!
Oh, oeps, ik bedoelde examenkampen!
Die hebben ze in Enschede.
Ook hebben ze andere dingen.. Zoek maar eens op, Twente Academy.
Ik stel een grote Bokt-6VWO-examenmensjes-meeting voor bij examenkamp bij de UT.![]()