Maar ergens zou ik daar wel interesse in hebben, want ontwerpen kan ik echt niet

Het resultaat bij ons is een compleet betegelde achtertuin (man was vroeger stratenmaker dus dan heb je zoiets al snel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
11AFotograaf schreef:pmarena schreef:zijn er geen goede beginners die het voor een appel en een ei doen en dan in ruil alles op de foto mogen zetten en gebruiken voor hun portfolio om zo makkelijker nieuwe klanten te trekken ?
Net als ik , ik weet al grofweg wat ik waar wil , heb alleen geen verstand van de aankleding van het groen , hoe / wat / waar zodat het een mooie landelijke / mediterrane uitstraling krijgt waarbij het gewoon "klopt" allemaal.
Maar om daarvoor nu meteen honderden euro's neer te tellen , poeh.
Om eerlijk te zijn vind ik het wel een aparte opmerking om mee binnen te komen vallen!
Helaas heb je niet vertelt wat je zelf doet, maar waarschijnlijk vind jij het ook niet leuk om te horen dat je te duur bent en dat iemand wil dat jij je diensten gratis of voor weinig geld wil aanbieden, omdat hun het geld er niet voor over hebben...
Momenteel is dit een hele zware discussie, maar als ondernemer zou je toch moeten snappen waar prijzen vanuit opgebouwt worden.
Ik snap dat je niet flink wilt betalen voor iets waar je zelf weinig waarde aan hecht en niemand zegt dat dat niet mag, maar zoek dan iemand in je buurt die je kan helpen... Maar dan mag je daarna ook niet teleurgesteld zijn van het resultaat!
Sorry, maar zo denk ik erover!
Citaat:De kosten van het laten maken van tuinontwerpen is onderhevig aan uw wensen, de afmetingen van de tuin en de mate van detaillering in materiaal en beplanting. Na het eerste gesprek zal ik een offerte opmaken voor het tuinontwerp, waar alle kosten in zijn verwerkt. Wel zo duidelijk, geen kosten achteraf!
Yucca schreef:Als je het geld ook echt op je naam laat overmaken, en niet tnv je bedrijfsnaam dan kan he het volgens mij wel lang volhouden. Bekende van mij doet het ook al jaren, als de banken beginnen te zeuren zegt ie dat hij gaat overstappen en dan binden ze vaak weer in
Over dat een tuinontwerp te duur op het budget drukt, enig idee wat je kwijt gaat zijn aan kosten voor bestrating/beplanting? Alle 'vakadviezen' hebben hun prijs
pmarena schreef:Maar heb je dan andere kaartjes voor bvb. de bruidfotografie / paarden ?