Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cer schreef:![]()
Wat een gedoe, heb een gesprek bij een bedrijf waar ik heel graag wil werken (althans, dat denk ik), maar nu moet ik op datzelfde moment een vergadering notuleren....
En die mensen van dat nieuwe bedrijf zijn met zn allen afwezig... dus ik kan ze niet bellen.. bummer..
Cer schreef:Ja alleen is mijn directeur nu al retechagrijnig en ik durf niet tegen hem in te gaan.. (ik heb hem ook nodig om mijn tijdelijk contract op te zeggen).
vandeweek zei hij nog tegen mij "..het is natuurlijk wel zo dat IK de directeur ben en jij de secretaresse.." met andere woorden 'gewoon doen wat ik zeg, en ook al doe ik lelijk, daar mag je niks van zeggen'.
Ik vind t zoooo niet leuk hier...
Cer schreef:Ja alleen is mijn directeur nu al retechagrijnig en ik durf niet tegen hem in te gaan.. (ik heb hem ook nodig om mijn tijdelijk contract op te zeggen).
vandeweek zei hij nog tegen mij "..het is natuurlijk wel zo dat IK de directeur ben en jij de secretaresse.." met andere woorden 'gewoon doen wat ik zeg, en ook al doe ik lelijk, daar mag je niks van zeggen'.
Ik vind t zoooo niet leuk hier...
Citaat:Dat zei mijn oude baas ook............................. en ik was helemaal geen secretaresse. Maar alle dames werden beschouwd als zijn PA
Ffortuna schreef:Lolleke, dan heb je nog nooit te maken gehad met een directeur annex baas die je overrulet op een bepaalde manier... ik herken echt heel veel in het verhaal van Cer, mijn oude baas heeft me 2 jaar lang zo behandeld. Op een gegeven moment ben je dan jezelf niet meer.