Waar dan wel echt thuiswerk te vinden?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Symbeami

Berichten: 2662
Geregistreerd: 16-10-03
Woonplaats: Okkenbroek

Re: Waar dan wel echt thuiswerk te vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 08:16

Als je enquetes in wilt vullen en mailtjes wil klikken dan is Euroclix een goede site. Dat verdient dan een zakcentje, echt snel gaat dat niet.

Opinionbar is ook een betrouwbare site voor enquetes.



Symbeami

Berichten: 2662
Geregistreerd: 16-10-03
Woonplaats: Okkenbroek

Re: Waar dan wel echt thuiswerk te vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 10:33

Inpakwerk en stickerwerk dat ga je denk ik niet meer vinden. Als je iets vanuit huis wilt dan zit je toch aan iets met de computer vast.
Waarom wil je geen blogs schrijven? Met affiliate marketing kun je leuk bij verdienen maar dan moet je wel iets van een website maken en regelmatig iets schrijven anders verkoop je niks.
Wil je meer weten over affiliate marketing kijk dan op paypro.nl. Je kunt je in elk geval gratis aanmelden.
Ook een winkel als Bol.com heeft een affiliate programma.

Symbeami

Berichten: 2662
Geregistreerd: 16-10-03
Woonplaats: Okkenbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 11:13

Friendly je kunt je probleemloos aanmelden bij zowel Euroclix als Opinionbar. Kost je niks, Euroclix betaalt netjes uit, Opinionbar ook.
Euroclix is ook mailtjes lezen, Opinionbar is alleen maar enquetes, meestal €1 per enquete, val je buiten de doelgroep verdien je nog €0,10.

Met Euroclix kun je wel wat meer verdienen als je langer clix door spaart, je vergoeding gaat namelijk steeds ietsje omhoog.

Symbeami

Berichten: 2662
Geregistreerd: 16-10-03
Woonplaats: Okkenbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 11:23

friendly schreef:
Dan ga ik denk ik maar een nieuw email adres aanmaken hiervoor. Wordt mijn standaardmail in elk geval niet ondergesneeuwd. Of met welke regelmaat/hoeveelheden krijg je emails?



Dat is heel verstandig :)
Ik doe ook nog bij Spaaractief en Qlics, daar krijg je dagelijks meerdere mailtjes. Euroclix valt daarbij vergeleken nog iets mee.

Symbeami

Berichten: 2662
Geregistreerd: 16-10-03
Woonplaats: Okkenbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 11:26

Aagje_Nimbly schreef:
Moet je bij dit soort enquetes zoals bijv. van Euroclix of Opinionbar ook vaak je gegevens invullen? (email / telefoon / adres e.d.) of is dat anoniem?



Bij het aanmelden moet je je gegevens invullen, dan kun je nog specifieke profiel enquetes doen zodat ze geschikte enquetes voor jou kunnen zoeken.
Enige wat je verder nog in hoeft te vullen bij zo'n enquete is je leeftijd en je geslacht, jij blijft verder anoniem.
De acties van de mailtjes waar je aan meedoet daar moet je wel gegevens achter laten, daar doe ik dus bijna nooit aan mee want dan geef je toestemming om jou te benaderen. Dit staat overigens altijd wel vermeld, dus gewoon goed lezen.

Symbeami

Berichten: 2662
Geregistreerd: 16-10-03
Woonplaats: Okkenbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 13:25

Wat je wel kunt doen om extra clix te verdienen is zoekopdrachten plaatsen bij vinden.nl.
Deze worden 1 keer per maand bij je saldo bij geschreven, maar daar kun je aardig wat clix mee sparen.

Symbeami

Berichten: 2662
Geregistreerd: 16-10-03
Woonplaats: Okkenbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 13:48

friendly schreef:
Wat kan je "zoeken" dan? Zou zo niks weten.


Waar je anders google voor gebruikt :D
Google is en blijft veel beter, maar daarom kun je speciaal voor je clix op vinden.nl zo nu en dan wel een zoek opdracht geven.

Symbeami

Berichten: 2662
Geregistreerd: 16-10-03
Woonplaats: Okkenbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 15:11

xLaraaj schreef:
Is opinionbaar betrouwbaar ? vindt er veel slecht van op het internet qua uitbetaling enz .. :?


Ik heb er goede ervaringen mee, duurt alleen wel lang, ongeveer 3 weken, voordat het geld op je rekening is.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 bezoekers