Ik zoek een baan, jullie ook?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lotus83

Ik zoek een baan, jullie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-10 16:55

Na aanleiding van dit topic [STW] Het leed dat een baan zoeken, maar niks kan vinden heet! dacht ik dat het misschien een idee was om een topic te openen voor alle werkzoekenden hier op bokt!

Misschien kunnen we elkaar wat dat betreft een beetje helpen ;)

Geef aan wat voor baan je zoek -> richting
Hoeveel uur etc.

Wie weet is er iemand die een baan weet bij jou in de buurt!

Ik ga maar eens beginnen:

Ik zoek een baan voor 28-32 uur per week Omgeving 't Gooi
Een baan als administratief medewerkster, telefoniste/receptioniste, klantenservice, in die hoek.
Een baan waarbij ik met dieren kan werken lijkt me ook fantastisch, al heb ik geen vooropleiding in die richting, maar wat niet is kan nog komen
Ik ben afhankelijk van het openbaar vervoer (schijnt voor sommige werkgevers soms een ding te zijn)
Ik heb jarenlang als verzorgende gewerkt en kan dat nu niet meer dus echt op zoek naar wat anders!!

Ik ben heel benieuwd!! :D

Sosha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 19:58

Tsja, wie niet waagt die niet wint hè :P Dus ik doe mee.

Richting: Administratief/Organiserend/Secretarieel werk of ander niet lichamelijk belastend werk.
maximaal 4 uur per dag, 5 dagen in de week (bij minder uren per dag, mag het wat mij betreft ook 6 of 7 dagen per week)
Regio: Betuwe/Utrechtse Heuvelrug (ik woon tussen Tiel en Rhenen in) Veenendaal is ook nog goed te doen.

Heb ruime ervaring op administratief gebied en spreek mijn talen (Ned, Eng, Fr, Du).
In bezit van auto (en trailer _O- )

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-10 20:37

Hey, de eerste reactie na mij.... :D

Had eigenlijk wel verwacht dat dit topic beter zou aanslaan :o

Sosha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 20:40

tsja, verwacht eigenlijk zelf niet dat veel werkgevers hier nu naar personeel zullen zoeken.

Maar baat het niet........

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-10 20:41

Sosha schreef:
tsja, verwacht eigenlijk zelf niet dat veel werkgevers hier nu naar personeel zullen zoeken.

Maar baat het niet........

Nou nee, maar dat was ook niet helemaal de bedoeling.....
Er zijn zat mensen die ergens werken waar ze misschien nog personeel zoeken en laat dat nou net eens misschien in de buurt zijn....

Of mensen met een eigen bedrijf die ook Bokken en misschien nog iemand zoeken :)*

justahorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 20:45

Sosha schreef:

Richting: Administratief/Organiserend/Secretarieel werk of ander niet lichamelijk belastend werk.
maximaal 4 uur per dag, 5 dagen in de week (bij minder uren per dag, mag het wat mij betreft ook 6 of 7 dagen per week)
Regio: Betuwe/Utrechtse Heuvelrug (ik woon tussen Tiel en Rhenen in) Veenendaal is ook nog goed te doen.

Heb ruime ervaring op administratief gebied en spreek mijn talen (Ned, Eng, Fr, Du).

Bij WPM Groep zoeken ze in Utrecht nog personeel op administratief gebied, maar weet niet voor hoeveel uur.
En waar het in Utrecht is weet ik eerlijk gezegd niet.

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-10 20:45

justahorse schreef:
Sosha schreef:

Bij WPM Groep zoeken ze in Utrecht nog personeel op administratief gebied, maar weet niet voor hoeveel uur.
En waar het in Utrecht is weet ik eerlijk gezegd niet.

Kijk, zulke reactie moeten we hebben :j
Dank je wel, want Utrecht is voor mij ook redelijk te doen!

justahorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 20:48

Ben daar vandaag op sollicitatiegeprek geweest in 's-Hertogenbosch en zag van de week op hun website dat ze in Utrecht ook personeel zoeken. ;)
Laatst bijgewerkt door justahorse op 01-02-10 20:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-10 20:48

lynne_berna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 20:50

Richting>> Dieren
Uren>> Zo'n 12 uur per week (inclusief aantal uren in het weekend)
Omgeving>> Amersfoort
Vervoer>> Heb alleen een fiets in het bezit
Ben zelf in het bezit van veel verschillende dieren, en ben bezig om me naar de studie diergeneeskunde te trekken :+

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-10 20:52

lynne8 schreef:
Richting>> Dieren
Omgeving>> Amersfoort
Ben zelf in het bezit van veel verschillende dieren, en ben bezig om me naar de studie diergeneeskunde te trekken :+

Dieren is vrij algemeen..., misschien is het een idee om iets specifieker te zijn ;)

lynne_berna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 20:55

Lotus83 schreef:
lynne8 schreef:
Richting>> Dieren
Omgeving>> Amersfoort

Dieren is vrij algemeen..., misschien is het een idee om iets specifieker te zijn ;)

Dat is waar ja, maar op het gebied van dieren vind ik alles erg leuk en interessant. In een dierenwinkel werken lijkt me ontzettend leuk, maar stallen uitmesten en paarden verzorgen vind ik ook geen probleem. Heb met de meeste dieren en verzorging veel ervaring ;)

Sosha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 10:17

In het "Het leed" topic weet iemand werk in Utrecht. Baan die ze zelf heeft afgeslagen. Dus voor iedereen die werk in die regio zoekt, kijk even naar het topic genoemd in de eerste post.

Mizoan

Re: Ik zoek een baan, jullie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 10:23

Dat ben ik dus *D
Ik zal het hier ook even plaatsen.

Het is een baan als medewerker sportservice bij de Nederland Klim en Bergsport Vereniging. Het is 30 uur meen ik per week, maar ik kan het opzoeken in de krant als je het echt wilt weten :j

Het is op 5 minuten loopafstand van station Woerden dus met openbaar vervoer te bereiken.

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 13:31

TS goed idee dit topic :Y)

Ik zoek een baan in de richting: administratief, receptioniste, telefoniste, secretaresse
Aantal uur: minimaal 18 tot max 40 per direct beschikbaar
Regio: Twente, Drenthe, Noordoost-Overijssel
Vervoer: auto
Werkervaring: Vanaf 2000 als interim manager in de agrarische sector
verder als receptioniste/ telefoniste 2,5 jaar op de front-office
bij een groot bedrijf(> 5000 werknemers)
Sector: geen voorkeur
Wat over mezelf: Ik kan mijzelf het beste omschrijven als een klantvriendelijk persoon die graag
verantwoordelijkheden draagt. Bij mijn vorige werkgevers ben ik altijd erg breed
ingezet. Ik heb gemerkt dat ik graag meerdere taken tegelijk wil uitvoeren en daarbij
graag in een administratieve functie werk waar ik nauwkeurige arbeid moet verrichten.
Mijn interesse is erg breed, ik ben op zoek naar een baan die mij voldoende uitdaging
biedt. Mijn klanten hebben het contact met mij altijd als zeer prettig ervaren en door collega's
werd ik altijd gezien als erg collegiaal, doordat men mij waar nodig ook op andere afdelingen
te laten ondersteunen en mij zo breed mogelijk in te zetten.
Tevens ben ik een snelle leerling.

Ik zal ook voor jullie meedenken.

Ik sta ingeschreven bij o.a. de volgende sites:
www.werk.nl
www.monsterboard.nl
www.vacaturevijver.nl
www.jobrapido.nl
www.nationalevacaturebank.nl
www.onmissbaar.nl