POP en PAP

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

POP en PAP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-09 23:12

Waarschijnlijk voor degene die ermee te maken hebben wel bekend..
Ik moet een POP (Persoonlijk ontwikkelings plan) en een PAP (Persoonlijk activiteiten plan) maken..
Maar na een les op school erover en wat gepraat op het werk ben ik er nog niet achter hoe of wat ik er nou van moet maken.
Voorbeelden hebben ze niet want voor iedereen ziet het er anders uit.
Helaas gaat die vlieger voor mij niet echt op, want ik heb werkelijk geen idee hoe het eruit moet gaan zien en hoe ik het in elkaar moet bouwen.

Nu zijn er vast wel mensen op bokt (uit de zorg) die mij een stukje op weg kunnen helpen in de zin van wat bijvoorbeeld een goede indeling is en wat er absoluut in moet of een goede uitleg hierover hebben in (in het dummies ;) )
of net als ik.. compleet de weg kwijt in het POP/PAP-gebeuren.

(dit is geen topic voor de vraag of iemand mijn huiswerk wil maken, want die topics mogen niet, ik ga hem toch zelf (moeten) maken, het gaat tenslotte over mijn ontwikkeling en mijn plannen.. maar wat advies van de 'experts' kan geen kwaad)


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Veldbloem, YandexBot en 45 bezoekers