Ik heb jarenlang als administratief medewerkster/secretaresse gewerkt op verschillende bedrijven. En eigenlijk kon ik nergens echt mijn draai vinden. De mentaliteit stond me vaak tegen, zeker in de chemie. Allemaal mensen met een grote waffel die weigeren samen iets op te lossen, maar zich liever over iemands anders' rug op proberen te klimmen. Ik was meestal het slachtoffer omdat ik absoluut niet assertief ben. En me veel te vaak als slaafje liet behandelen, omdat ik het graag iedereen naar hun zin probeerde te maken. Domme doos Sharmila hoor
Maar ja nu zit ik er dus aan te denken om dierenartsassistente te worden. En misschien als het leren en werken me bevalt door te leren als dierenarts. Met kleine huisdieren trouwens....liever niet met paarden of koeien etc.
Ik heb gister een beetje rond zitten bellen hoe het hier zit in de omgeving qua stages en werken/leren plekjes. Bij mijn 1e telefoontje was het gelijk al bingo, en ik heb straks om 13 uur een gesprekje. Misschien een stageplekje of werken/leren plekje. Maar in ieder geval kan ik informatie verwachten want de dierenartsassistent die er zit heeft veel bereikt met een werken/leren traject.
Zijn er mensen die ervaring hebben met een opleiding? Ik zit op het moment aan Barneveld te denken. Ik weet dat daar aankomende zaterdag een open dag is. Ik ga daar zeker even kijken. Er is daar ook een mogelijkheid om 1 dag te leren en 20 uur te werken in de week. Klinkt ideaal. Ik moet toch ook nog een paardje betalen en ik woon net samen. Ik heb geen zin om op mijn vriends centjes te leven.