Sbine schreef:Ik heb even een vraagje. Ik heb me eind vorig jaar aangemeld bij de IB-groep en daar ook een bevestiging van gekregen. Nu zie ik op de site van de RUG (universiteit Groningen) staan dat je ook inschrijfformulieren voor de universiteit moet ontvangen als je dat hebt gedaan (wat ik al verwachtte en waar ik al bang voor was). Die heb ik nog steeds niet. Hoe zit dit bij jullie?
Ik zou er gewoon even achteraan bellen. Als je contact wilt zoeken met de IBG, kan ik je aanraden te mailen. Met bellen sta je vaak lang in de wacht, als je mailt heb je de dag erop een reactie en staat het ook mooi op papier.
Aan de ene kant vind k t wel jammer dat k ben blijven zitten (in de 4e..zit nu in de 5e) want t examenjaar van nu is wel heel leuk maar aan de andere kant vind k t ook wel prima had dat examen toch nooooit gehaald !
Ik moet voor bio uitleggen waarom loofbomen hun bladeren verliezen in de winter maar ik kan acuut niet meer goed uitleggen waarom, boek waarin het in staat is ook foetstie en internet wil ook niet helpen 
tof
wat een &$&^%^%$ -streek) nederlands ook een 7 gemiddeld. 

Terwijl ze echt zo'n tough person is....

En het was vet gevaarlijk bij de dj-apparatuur met stroom en zo, dus de congierges hebben ingegrepen en de hele boel afgeblazen. Oh: er was poepspray in de lift gespoten, eieren gegooid, bevroren varkenspoten lagen in de school en er werd mee gevoetbald, stinkbommen, verf op je handen en op de brievenbussen voor absentiebriefjes allemaal handen erop gedrukt, buiten de prullenbakken roze gemaakt, kapotte stoelen op het plein van de onderbouw, bankstel op het plein van de bovenbouw en zo kan ik volgens mij nog wel even doorgaan. Té triest gewoon, dat een paar gasten het dan weer zo verpesten voor de rest!

??
. Dus ik heb me gisteravond prima vermaakt in het vliegende paard. 

We hebben vandaag de examenstunt gehad, nouja hij is nu nog bezig maar ik ben thuis voor een paar uurtjes rust zodat ik vanavond wel naar het feest kan
Tussen al het dansen en stormbanen door nog een hele emmer water over mijn kop gehad