Hogere hotelschool --> welke stad?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
evita_

Berichten: 2791
Geregistreerd: 15-01-05
Woonplaats: Noord Holland

Re: Hogere hotelschool --> welke stad?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 00:12

Ik heb Leeuwarden gedaan. Deze staat het beste aangeschreven van alle International Hospitality opleidingen in Nederland.


evita_

Berichten: 2791
Geregistreerd: 15-01-05
Woonplaats: Noord Holland

Re: Hogere hotelschool --> welke stad?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 12:27

Mocht je in Leeuwarden willen, er zijn inderdaad genoeg kamers als je de juiste contacten hebt, en nog niet zo duur. Het leerbedrijf is de laatste jaren ontzettend veranderd en heel uitgebreid. Bel eens met Leeuwarden over een open dag, ze hebben leuke aanbiedingen, ook met overnachtingen in het hotel. Ook meeloopdagen zijn mogelijk. Je zou bijvoorbeeld een open dag in Maastricht kunnen volgen en een meeloopdag in Leeuwarden. Meeloopdagen vind ik trouwens veel nuttiger dan open dagen en je kunt dezelfde vragen stellen.

evita_

Berichten: 2791
Geregistreerd: 15-01-05
Woonplaats: Noord Holland

Re: Hogere hotelschool --> welke stad?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 12:45

In leeuwarden hoef je niet intern. Omdat het zo'n kleine stad is, heb je snel contact en een kamer is zo gevonden. Wat je jezelf wel moet afvragen, dat vond ik de hoofdvraag; Wil je bij een studentenvereniging?


evita_

Berichten: 2791
Geregistreerd: 15-01-05
Woonplaats: Noord Holland

Re: Hogere hotelschool --> welke stad?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 10:36

Ja in Leeuwarden heb je Fast Track, versnelde Hotelschool.

evita_

Berichten: 2791
Geregistreerd: 15-01-05
Woonplaats: Noord Holland

Re: Hogere hotelschool --> welke stad?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 22:50

ik werk nu op de middelbare hotelschool. Friesland College. Dat was ook mijn stageplek en ze hebben me gelijk een baan aangeboden.

Ik heb uitwisseling gedaan in Zuid Afrika voor een half jaar. Dat is echt het leuke aan hotelschool, de buitenlandse ervaringen. Mijn vriend heeft ook hotelshool in leeuwarden gedaan en heeft nu zijn eigen handelsonderneming.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: freetorun, SentiBot en 94 bezoekers