Havo sprint/vwo sprint

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Loose

Havo sprint/vwo sprint

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-08 09:49

Omdat ik ben blijven zitten in 5vwo en na ons de vernieuwde tweede fase komt kan ik niet op school blijven (of ik moet in de zomervakantie een taak doen en dan de 5e opnieuw maar dat zie ik niet zitten Gaaaap ). Dus ik moet nu havo of vwo sprint doen. Het liefst wil ik vwo sprint doen, maar zijn er mensen die een sprintopleiding hebben gedaan? Is het zwaar? En heb je erg lange dagen? Nagelbijten / Gniffelen

Oliefjuh

Re: Havo sprint/vwo sprint

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 18:45

Ja ik heb sprintklas gedaan vorig jaar en ik ben hard onderuit gegaan..
Ik moest elke dag van half 9 tot 4 op school zitten en maakte lange dagen, ook omdat mijn school niet dichtbij was..
Achteraf was het zeker een fijne keus.. heb dit jaar mijn niet gehaalde vakken gedaan en ben nu wel geslaagd!
Heb het op een ROC gedaan (VAVO) en er waren ook mensen die dit jaar 2 in 1 jaar deden, die zijn wel geslaagd.. Hangt dus net van je persoon denk ik af!

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-08 08:51

Zo lang op school zitten kijk ik wel tegen op.. Gaaaap Maar verder heb ik er opzich ook wel zin in.. ben even snel klaar en ga nu C&M doen dus het wordt wat minder moeilijk voor me want deed eerst E&M en ben zó slecht in alles wat wiskunde te maken heeft..
Maar hoe kwam het dat jij zo onderuit ging? Door de lange dagen, of ging het te snel ofzo?

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-08 16:36

Mm.. ging zelf ook wel een beetje stressen maar het was ook wel zwaar (komt ook omdat ik 1,5 u heen en weer 1,5 u terug moest reizen).. Op het eind was ik ook wel echt op.
Maar het valt wel goed bij te houden hoor. Ik ben vooral op mijn examens onderuit gegaan (ging met 1x een 5 mijn examen in..)

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-08 17:15

Gelukkig is het voor mij wat dichterbij. Lachen
Ik was gister op intake gesprek en ze zeiden dat de schooldagen gemiddeld tot 2 of 3 uur duurden vanaf kwart voor 9 en als je bijlessen nam duurde het tot half 6 maximaal. Dus dat is wel te doen. Lachen

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 19:07

Ik wil proberen om volgend jaar ook VWO sprint te gaan doen.

Ben je op het Alfa College geweest, Loose? Ik heb daar 2 jaar terug ook eindexamen gedaan van de Havo en beviel me daar heel goed, is ook de reden dat ik nu nog aan VWO sprint zit te denken Knipoog

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-08 20:33

Ja! Ja Ga jij daar dan nu ook vwo-sprint doen?
Pff ik zie wel een beetje op tegen al dat leren. Schijnheilig Maar daarna heb ik tenminste wel mn diploma. Lachen

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 20:37

Ben er wel mee bezig, maar omdat ik m'n Havo diploma al heb ligt het allemaal wat lastiger Knipoog

En gaat dan wel pittig worden idd, heb de afgelopen 2 jaar 6 week gestudeerd, verder gewerkt, dus weer even omschakelen Knipoog

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-08 20:43

Oja dat is wel een omschakeling lijkt mij idd..

Ik heb dit jaar gelukkig wel ANW en maatschappijleer afgesloten en vorig jaar geschiedenis1 dus heb minder vakken gelukkig. Lachen

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 22:15

Succes ermee! HEt is vast af en toe ff werken maar als het goed is scheelt je het je dan weer wel een jaar Knipoog .