Betoog over rookverbod in horeca

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Diane_Jarig

Betoog over rookverbod in horeca

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-08 21:05

Hallo allemaal!

Ik zit in 5 VWO en ga mijn betoog houden over het rookverbod in de horeca.. Hebben jullie eventueel nog goede argumenten voor me die ik kan gebruiken? Bloos
Ik heb al wel een paar ideetjes (heb ook de andere topics erover grotendeels gelezen), maar misschien hebben jullie wel een paar goede argumenten waar ik niet op gekomen ben?
In mijn betoog ben ik trouwens voor het rookverbod, maar als iemand argumenten tegen heeft; ook prima, als ze maar te weerleggen zijn. Knipoog

Bedankt alvast. Lachen

Aradis

Re: Betoog over rookverbod in horeca

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 21:49

Daar heb ik hem ook over gedaan laatst Knipoog Voor SE Havo 5 Knipoog
Argumenten: Werknemers in de horeca niet onnodig met schadelijke stoffen in aanmerking laten komen.
Astma patienten in discotheken ..
En al die andere standaard dingen Knipoog

Als je echt even stuudje over wil komen Knipoog Kun je nog krantenberichten uitprinten .. word meestal erg gewaardeerd Knipoog
Tegenargument: De supersmoker, een apparaatje zonder giftelijke stoffen maar met nicotine. Of het verbod daar ook voor moet gelden, Werd bij mij gewaardeerd Knipoog

Jennyzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 22:19

Tegen: In London is het ook al ingevoerd en iedereen trekt naar buiten waar t nu veel gezelliger is.
Ipv de rooklucht hangt nu de vieze geur van bier, drank en zweet (= veel viezer) in t café.
Men zal veel minder snel naar t café gaan omdat t gewoon niet meer een fijne ontspanningsplek is (= daling van de omzet).

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 12:25

Husiwerktopics zijn niet toegestaan.
Daarom een slotje Lachen