Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Zilvermoon schreef:Wie gaat hem buiten doen dan? Of doe je dat tegelijk met sochtends voeren?
En ik kon naast mn studie ook nog wel 1 uur per dag aan mn paard spenderen. Je moet alleen wat 'niks doen' tijd opgeven.
, maar hij kan altijd (behalve als het echt bar koud is doe ik de stal deur en het bovenluik toe) buiten op een klein stukje zonder gras achter da stal en daaraan hangt de wei :p dus is gwn twee draaden opendoen
Ik rijd redelijk fanatiek omdat ik ook nog iedere maand start. Marieke_K schreef:Plannen en vooruit denken (wat wanneer gaan doen) werkt gewoon goed. Mijn ervaring is bovendien dat hoe meer je te doen hebt, hoe meer dingen je ook kan doen en voor elkaar krijgt. Je moet alleen even je weg er in vinden.
En je moet soms nee zeggen. Ik kan niet spontaan mee met collega's op vrijdagmiddag naar de kroeg, ik moet eerst naar stal en daarna nog aan de studie. Maar als je dat er voor over hebt, waarom niet? 

Daar had ik nog wel eens last van. Haha.. Maar het kan echt hoor! Er zijn nog oude topics hierover met ook veel reacties, zoek maar eens

pluisje88 schreef:Eindelijk hoor ik eens iets anders. Iedereen in mijn omgeving oppert dat ik er niet aan moet beginnen voordat mijn opleiding af is enzo... Maar hhet kan dus toch

)