Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Goldenflower schreef:Bedoel je eigenlijk MBO of VMBO? Want mavo bestaat al een tijdje niet meer.
Ik leer op dit moment voor MBO 4 administrateur en voorheen deed ik MBO 3 boekhoudkundig medewerker. Je kunt een leuk salaris mee verdienen en voor meer informatie over salaris kan ik je niet helpen. Je moet gaan googlen voor startsalaris.
Wil je later gaan werken in administratieve sector. Dan raad ik je aan om opleiding gaan volgen bij ROC of iets dergelijks. Je hebt zowel BOL en/of BBL opleidingen.
kensha schreef:Dat is dus me vraag of het goed geld verdient?
Want me toekomst plannen zijn als ik later een vriendin heb die me erbij helpt op een soort boederij te gaan wonen waar ik iets van max 5 paarden zal laten staan. 3 paarden evt 2 veulens
Nu ik weet de kosten hoog zullen zijn daarom vraag ik het hierbij af en natuurlijk vindt ik boekhouding leuk als baan te hebben
Nu ik doe avond cursus boekhouding/calculatie nieuw en oud en ben nog van plan hoger te gaan namelijk havo
kensha schreef:op moment 1 diploma omdat ik niveau 234 niet heb afgerond op de volgorde. ik heb niveau 1 van administratief medewerker wel afgerond en diploma maar niet hoger geweest
ik mocht van vmbo een niveau hoger en als ik deze niveau goed doet weer een niveau hoger [bedoel dus niet zoals vmbo niveau 1,2,3,4 jaren] kweet niet eigelijk 123 wat achter vmbo kwam
Angela_ schreef:Dus als ik het goed begrijp zat in het 3e jaar van het vmbo, je hebt examen hier in gedaan en bent toen naar het MBO gegaan niveau 1? Daar was je te goed voor en toen ben je naar de mavo gegaan? Ik snap het nog niet helemaal. MAvo bestaat officieel niet meer, bedoel je daar misschien MBO mee?