Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

\

Britt_Sisi schreef:Ik zit met het zelfde probleem, alleen deurne is voor mij geen optie want daar heb je een paard voor nodig, maar je hebt ook nog het wellant in houten
_Do_ schreef:Over Deurne, ik heb het een jaar gedaan en vond het zonde van mijn geld. Heb theoretisch niks geleerd, staat allemaal in tijdschriften.
Verder word je idd gedrild... Gewoon de huid vol gescholden om niks.
Persoonlijk zou ik als je Deurne wilt doen voor de deeltijd gaan en zorgen dat je zelf je stage adressen kan kiezen. Ik had ene poedersuiker stage en kon niet weg...
Verder kan je in Barneveld, Emmen, Leeuwarden en Ermelo ook een paardenopleiding volgen.
Emmen schijnt ook heel leuk te zijn en heb je geen eigen paard voor nodig en je woont ook op een campus.

. _Do_ schreef:Over Deurne, ik heb het een jaar gedaan en vond het zonde van mijn geld. Heb theoretisch niks geleerd, staat allemaal in tijdschriften.
Verder word je idd gedrild... Gewoon de huid vol gescholden om niks.
Persoonlijk zou ik als je Deurne wilt doen voor de deeltijd gaan en zorgen dat je zelf je stage adressen kan kiezen. Ik had ene poedersuiker stage en kon niet weg...
Verder kan je in Barneveld, Emmen, Leeuwarden en Ermelo ook een paardenopleiding volgen.
Emmen schijnt ook heel leuk te zijn en heb je geen eigen paard voor nodig en je woont ook op een campus.

Pony_Arie schreef:bedankt allemaal ik ga zeker ar de opendagen ik ben in de paarden wel; gewend om de heledag te lopen stallenmesten enzo me moeder heeft een eigenstal gehad dus daar was het ook van vroeg opstaan voeren buitenzetten en mesten en als dat klaar was kon ik andere dingen gaan doen en me ouders gaan weer een eigenstal beginnen om het voor mij optezetten en dat ik het nade hand over neem ik laat zeker wel weten welke opleiding ik ga doen
ja maar wij gaan tog samen naar het welland in houten de opendag?

als ik de keuze weer zou moeten maken zou ik sneller voor barneveld kiezen als voor deurne...