Manege in omgeving nijmegen?!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

nikki1987h

Manege in omgeving nijmegen?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-08 23:55

Beste paardenliefhebbers! Duivel

Ik heb zo,n 3 jaar gereden waarvan een 1 jaar een eigen paard gehad .Ik wil graag weer ergens gaan paardrijden dus naar een manege want ik heb geen tijd en geld om weer een paard te hebben .
Weten jullie misschien een goede manege in nijmegen of omgeving waar ze ook goed dressuur geven?

Nou alle reacties zijn welkom Knipoog

xx

Harts74

Re: Manege in omgeving nijmegen?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 18:49

He daar,

Ik weet niet waar je in Nijmegen woont maar er zit een goede manege in Wijchen. Kijk maar eens op hun site http://www.prinsenbankhoeve.nl
Nou veel succes

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 19:04

Hoi hoi,

je verhaal lijkt een beetje op dat van mij. Eind 2007 heb ik mijn eigen paard moeten verkopen (die ik ruim 6 jaar heb gehad) om financiële redenen. Na 10 maanden begon dat wel weer te kriebelen om te gaan rijden, dus inmiddels rijd ik weer paard op een manege. Veel maneges in omgeving Nijmegen bekeken, hetzij echt, hetzij via internet (had nogal wat eisen voor wat betreft paarden 'houden') en de meeste maneges vielen af wegens geen weidegang... Anderen wegens paarden die ik te mager vond en de stalbedekking te minimaal... Tja, je bent een zeikerd of je bent het niet... Knipoog

Nu rijd ik sinds kort bij manege de Veerkracht in Heumen. Een erg gezellige manege, waar de paarden er erg goed bij staan. Daarnaast vind ik mijn les erg prettig, het is zeker een dressuurmatige training, waar ik zelf het meeste van houdt. Manege de Veerkracht is een FNRS manege, met FNRS wedstrijden, buitenritten enz...

Mocht je eens willen kijken, maar vind je dat alleen vervelend (ik ben namelijk wel zo iemand...) dan laat maar weten! Enne, mocht je meer willen weten over mijn 'speurtocht' dan staat mijn pb box open!

Groetjes
Tamara

Renske_NW

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 00:27

Heey!
Ik weet ook een leuke manege: Hippisch Centrum La Grande in Beuningen.
Er wordt in kleine groepen gereden van max. drie combinaties, zodat de instructrice goed op iedereen kan letten.
Voor dressuur zit je zeker wel aan het juiste adres hier; 't is een 4 sterren FNRS manege (met super accomodatie) en er worden ook wedstrijden georganiseerd van de FNRS.
Je kunt misschien even op http://www.hippischcentrumlagrande.nl kijken, om te zien of het je iets lijkt.
Groetjes, Rens