Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Klara16 schreef:Dus als ik het goed bgrijp woog je zo'n 100 kg toen je daar begon te rijden.
Die instructeur is heel onbeleefd geweest tegen jou en daar is geen excuus voor.
Hij is ook niet consequent geweest: ofwel vindt hij dat je te zwaar bent en laat je niet rijden. Ofwel mag je wel rijden en dan moet hij niet elke les over je gewicht zeuren. Ook zijn fout dus.
Maar ik vind persoonlijk 100 kg ook wel veel voor op een warmbloedpaard. Het had je op een veel nettere manier gezegd moeten worden maar je moest echt wel afvallen om te kunnen paardrijden.
Citaat:Las echer een paar maanden later dat een paard max. 115 kilo kan dragen
Jibbel schreef:Als ze moeite hebben met je gewicht, vind ik dat ze dat moeten melden voordat je daar gaat rijden. En ik vind het echt te gek voor woorden dat ze je elke les hiermee 'kwelt'.
Daarnaast betaal je voor je les, dus heb je gewoon recht om bij de les betrokken te worden. En ookal zou je nooit een goede ruiter worden, gaat het daar dan om? Je rijdt toch voor je plezier en je hobby?
was blij dat ik weer naar huis mocht!
) Chrissy_93 schreef:Ik vind het echt belachelijk, een paard kan idd heel veel dragen, dus ik zou zeggen, ga lekker door met rijden, zoek gewoon een andere manege die dit wel weet