Manege Liethorp(in Leiderdorp)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
monikje

Berichten: 1016
Geregistreerd: 17-11-07

Re: Manege Liethorp(in Leiderdorp)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 18:05

nancyimka schreef:
principal schreef:
Ik heb al meer dan 13 jr geleden daar gereden, toen was het iets vrijer dan ik nu lees in de berichten.

Ik ken dan ook wel Freija, en fiesta, de meeste alleen van naam op de website. De instructie vond ik altijd goed, er is veel ingeramd als het ware, waar ik nu nog profijt van heb. Het systeem van nu ken ik niet. behalve dat ze gelukkig die vervelende stands weghebben, dat vond ik altijd erg zielig.


Ja idd Freija en Fiesta Rambo Fury Billy Mark Baron Donja Klaas en zo waren er misschien nog wel een paar. Dit zijn in ieder geval namend die ik altijd onthouden heb Haha!

Ik hoor geregeld nog wel eens iets van Marjan die mijn paardje bijrijdt die rijdt daar nog steeds met haar zus. En soms ga ik wel eens kijken. Wel leuk maar jammer dat ik geen paarden meer ken van toen


Ik ken Freya nog die was super cool !!!
Daar reedt ik me eerste les op Bloos
maar die andere paard ken ik allemaal niet :|
De laaste jaren is het erg veranderd kwa paarden enzo..
Kennen jullie Monik dat is nu me verzorg paard ik weet niet of ze er toen al was Gaaaap....

nancyimka

Berichten: 837
Geregistreerd: 27-11-04
Woonplaats: leiderdorp

Re: Manege Liethorp(in Leiderdorp)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 22:35

Kelvin ken ik idd ook nog wel, die ging altijd piepen die gek voor hij ervandoor ging haha ik vond het maar niks hou daar helemaal niet van paarden die aan de kletter slaan. Nou ging hij niet uit zn dak maar ik was nogal een mietje Clown

Iq ken je die ook? Die heb ik een hele tijd verzorgt. En Spoetnik die heb ik ook een tijd verzorgt met mn vriendin die nu mijn paard doet. Iq is dan ook voor spoetnik gekomen.

Mijn allereerste les was op Fury dat is ook altijd mijn lievelings pony gebleven!

monikje

Berichten: 1016
Geregistreerd: 17-11-07

Re: Manege Liethorp(in Leiderdorp)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 16:08

Ja Iq ken ik ook die was echt mooi !!
Stond altijd naast kelvin Tong uitsteken
Ja dat piepen vondt ik geweldig ahaha daar heb ik zo vaak om gelachen XD Kelvin zal ik nooit vergeten omdat me zus hem verzorgde en ik vondt kelvin heel erg leuk:D

monikje

Berichten: 1016
Geregistreerd: 17-11-07

Re: Manege Liethorp(in Leiderdorp)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 18:45

Ik vind wel dat de paarden komen en gaan !!
Er zijn maar een paar paarden die een paar jaar blijven Knipoog
Elk paard mankeert wat elk paard heeft iets Knipoog
Maja dan moeten ze snel weg !!

Showtime_
Berichten: 4515
Geregistreerd: 08-03-06

Re: Manege Liethorp(in Leiderdorp)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 11:32

is er hier toevallig ook iemand die zijn/haar paard op liethorp heeft staan?

monikje

Berichten: 1016
Geregistreerd: 17-11-07

Re: Manege Liethorp(in Leiderdorp)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 16:01

Bij Liethorp kun je ze stallen heb geen paard dus die van mij staat er niet Verdrietig ik ben mensen van liethorp maar die zitten niet op bokt geloof ik Knipoog

monikje

Berichten: 1016
Geregistreerd: 17-11-07

Re: Manege Liethorp(in Leiderdorp)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 13:19

Nog een vraag hebben jullie mischien een idee Wanneer Monik is gekomen of hoe oud ze uis ?.

Adrija

Berichten: 1896
Geregistreerd: 28-11-01

Re: Manege Liethorp(in Leiderdorp)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 22:24

2001 of 2002 o.i.d., volgens mij was ze toen nog niet zo oud, 5 á 6 jaar. Maar dat kun je terugrekenen, aangezien Caroline altijd precies de KWPN alfabet-letter vh geboortejaar vh desbetreffende paard aanhoudt als beginletter.

Rooow
Berichten: 206
Geregistreerd: 04-10-08
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 20:36

Ik heb tot ongeveer 2 jaar geleden bij Liethorp gereden, iets van 8 jaar lang.
Heb het altijd naar mijn zin gehad daar:) Toen ik nog niet op de middelbare school zat kwam ik er elke dag bijna en daarna bijna alleen nog op de dag dat ik moest paardrijden.
Mijn favorieten bij de pony's waren Nacho en dustin. Bij de paarden was dat eerst Hinde en toen Iwan.
En ik weet nog wel dat toen ik daar net kwam ik helemaal gek was van een privepaard dat Guus heette.

winnietje3

Berichten: 663
Geregistreerd: 21-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 19:14

Wat betreft die verzorgpaarden valt allemaal mee hoor hoe strak het gaat.
En je hoeft heus geen jaar met een naastloper te rijden, dat ligt er maar net aan hoe snel jij de dingen oppakt.
Verder mag je altijd komen poetsen en zadelen als je dat wilt, en af en toe wordt er een poets en zadel cursus georganiseerd voor ieder die mee wilt doen.

Als een paard niet goed loopt krijgt ie ruim de tijd en genoeg eerlijke kansen voordat er wordt beslist het paard weg te doen..

Alleen als je graag wilt springen ben je bij liethorp niet echt aan het goede adres, de benodigdheden zijn er wel maar er wordt helaas nauwelijks gebruik van gemaakt. Dat is wel jammer.
Verder vind ik de lessen kwalitatief goed, als je ergens moeite mee hebt en je kaart het aan krijg je er ook aandacht voor.

StormMilagro

Berichten: 1760
Geregistreerd: 22-05-10
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 20:19

Even een heeeel oud topic omhoog gooien, onder het mom van niet geschoten is altijd mis!

Zijn er nog mensen die nu nog op manege Liethorp rijden? Ik ben op zoek naar een pony die waarschijnlijk nu daar staat en hoop dat iemand me kan helpen :)!

neraja1
Berichten: 19
Geregistreerd: 03-02-17
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 17:27

Ik heb daar ook een tijdje gereden (jaren geleden), en wat vond ik het daar stom! De paarden staan al opgezadeld en gepoetst klaar, en je had altijd een naastloper. Bovendien had ik altijd een naastloper die me bang maakte en gemeen was, haha.
Ook vond ik de paarden toen niet echt geweldig. één keer vielen er een paar eikels op het dag, en alle paarden begonnen keihard te rennen, en bijna iedereen was er afgevallen.
Toen zat ik op Kaval, haha.
Letterlijk elke les viel er iemand af, waardoor mijn ouders hadden besloten dat ik daar niet meer mocht rijden. Toen ben ik naar de Ripse Ruiters gegaan waar ik al sinds 2011 les heb. (De Ripse Ruiters is naar mijn mening veel leuker, en het is dichterbij!)
Verder was Nino wel mn favoriet bij Liethorp.