Zitcompetitie 2008

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Naomi_Jortje

Zitcompetitie 2008

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-08 16:34

Ja, we zitten in 2008, dus komt er ook weer 'n zitcompetitie! Haha!
Voor de mensen die niet weten wat het is, kijk 'ns op http://www.zitcompetitie.nl en druk op 't knopje zitcompetitie Knipoog Haha!
Dit jaar ga ik zeker weer meedoen, want vorig jaar had ik last van m'n rug, waardoor ik niet rechtovereind kon zitten Vork
De regiofinale van Zuid-Nederland is dit keer ook weer bij ons, net als 2 jaar geleden Lachen

secricible

Re: Zitcompetitie 2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-08 13:16

helaas, ik mag niet mee doe. Zit zojuist te kijken, maar ben ouder als 18 en heb wp in het L2 gehaald.. Had het wel leuk gevonden, maar helaas Knipoog

LisaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 21:23

Ow ik ben nooit door de les selectie heen wuahah Haha! miss dat daar verandering in komt dit jaar Haha!

_Jennifer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 22:16

Vorig jaar werd er een regiofinale gedaan op de manege, maar zelf kon ik mij niet op de manege inschrijven.
Ik hoop dat ze het dit jaar wel doen, want dan ga ik meedoen Haha!

(hoef je je eigenlijk welk op je eigen manege in te schrijven? of kan dat ook op een andere fnrs manege)

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-08 22:41

Haha, vorig jaar had ik sowieso Jor nog, en ik ben niet te groot voor haar, maar zij te klein voor mij Tong uitsteken
Ik kan d'r nog wel op rijden, maar mijn houding wordt slechter door haar Tong uitsteken
Dus nu met Charlie of Patrick doen Tong uitsteken
Even m'n houding Tong uitsteken
Afbeelding
Ik & Patrick
Afbeelding
M'n tenen zijn echt heel erg hier, maar met mijn leren laarzen heb ik daar nu veel minder last van (mijn tenen staan naar buiten als ik m'n knieën recht heb) Lachen
Voorzover ik weet moet je op je eigen manege mee doen Lachen

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 22:44

Ik doe weer mee! Haha!
Vorig jaar werd ik eerste (op Nicky zie profiel) waardoor ik dus door mocht naar Heemskerk! Waar ik toen 9de werd! Lachen
Dit heb ik toen gereden op Manege de Schimmelkroft op Kuzco. (Leuke manege, goede ervaring!)

Dit jaar ga ik de proef rijden met Papillon (zie profiel) paard dat ik rijd van mijn instructrice.. Ben benieuwd!

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 22:47

Ik heb wel meegedaan een paar jaar geleden. Zat toen ook in de regiofinale. Weet alleen niet of ik dit jaar weer mee ga doen. Denk het niet. In elk geval succes voor iedereen.

Jackyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 22:50

Bij ons doe je automatisch al mee. En je wordt gewoon in gedeeld op een manegepaard/pony. Dan wordt de hele les beoordeeld, en aan het einde van de avond staan de scores op de site. Dit wordt bijna met elke uursles gedaan. En na 1 week weet je of je net bij de manege selectie zit of niet. Dit vind ik zelf een erg goede manier

2 jaar geleden was k wel door naar de manege selectie en niet verder. En vorig jaar niet, maar we merken het dit jaar wel.Haha!

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 22:51

Jackyy schreef:
Bij ons doe je automatisch al mee. En je wordt gewoon in gedeeld op een manegepaard/pony. Dan wordt de hele les beoordeeld, en aan het einde van de avond staan de scores op de site. Dit wordt bijna met elke uursles gedaan. En na 1 week weet je of je net bij de manege selectie zit of niet. Dit vind ik zelf een erg goede manier

2 jaar geleden was k wel door naar de manege selectie en niet verder. En vorig jaar niet, maar we merken het dit jaar wel.Haha!

Ik zat je bericht te lezen.. en dacht gelijk aan Almere.. Zie ik waar je vandaan komt, en ja hoor.. Knipoog

Lies Beuker zeker of niet? Lachen

_Jennifer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 20:16

Jackyy schreef:

dat is wel een goede manier vind ik!
Ik hoop dat onze manege dit jaar ook mee gaat doen, ik zal het eens navragen.

Nadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 17:25

_Jennifer_ schreef:
Vorig jaar werd er een regiofinale gedaan op de manege, maar zelf kon ik mij niet op de manege inschrijven.
Ik hoop dat ze het dit jaar wel doen, want dan ga ik meedoen Haha!

(hoef je je eigenlijk welk op je eigen manege in te schrijven? of kan dat ook op een andere fnrs manege)

Zelfde manege als _Jennifer_
Zou idd graag mee willen doen!
Je leert er een hoop van.

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 17:27

Vorig jaar werd ik eerste op de manege bij ons.. Dit jaar ga ik weer mee doen, alleen niet op een manege paard.. Gaat dus een stuk moeilijker worden! Bloos!
Ben ook zeer benieuwd hoe het rijden zonder beugels gaat lukken! Nagelbijten / Gniffelen

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 18:28

Haha! Tong uitsteken

Das nog maar even afwachten dan hé, goed oefenen. Lachen

Ik ga dit jaar niet mee doen.

Jackyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 21:07

Melanieetjuh schreef:
Jackyy schreef:

Ik zat je bericht te lezen.. en dacht gelijk aan Almere.. Zie ik waar je vandaan komt, en ja hoor.. Knipoog

Lies Beuker zeker of niet? Lachen

beetje laat gereageerd:P, Maar ik zit inderdaad op Lies Beuker:)
Laatst bijgewerkt door Jackyy op 22-02-08 21:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Jackyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 21:07

_Jennifer_ schreef:
Jackyy schreef:

dat is wel een goede manier vind ik!
Ik hoop dat onze manege dit jaar ook mee gaat doen, ik zal het eens navragen.

Ja, hé vind ik ook. Zo weet je van te voren niet op wie je zit. En iedereen doet automatisch al mee als je een uursles rijdt:D

Jackyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 21:08

Melanieetjuh schreef:
Vorig jaar werd ik eerste op de manege bij ons.. Dit jaar ga ik weer mee doen, alleen niet op een manege paard.. Gaat dus een stuk moeilijker worden! Bloos!
Ben ook zeer benieuwd hoe het rijden zonder beugels gaat lukken! Nagelbijten / Gniffelen

Welke categorie doe je mee?
2 of 3?

__Martine__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-08 12:42

Ik heb vorig jaar ook meegedaan, maar kan nu helaas niet meedoen. Vond het wel heel leuk om mee te doen en daarom volg ik dit topic even. Lachen

Simoon__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-08 16:03

Ik heb Vorig jaar Meegedaan, Toen zat ik in de RegioFinale, in Den Ham, maar daar ging het 10x Niets. Had zo'n last van mn rug! Of ik dit jaar mee doe , is nog de vraag, Ik doe Examen, en de voorselectie valt precies in mn Examen week! :S Maar mn Instructrice zegt dat ik heel erg vooruit gegaan ben, en ze wil graag dat ik mee doe! Dus Nou dat is wel leuk om te horen! Haha! De RegioFinale is dit jaar ook bij ons in Emmeloord! Leuke paarden daar hoor!

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-08 17:04

Jackyy schreef:
Melanieetjuh schreef:

Welke categorie doe je mee?
2 of 3?

Weet ik niet.

Gracefull

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 09:41

Mischien doen ik ook mee maar ik moet ook nog even kijken..
De regiofinale is dit jaar bij ons op de manege voor het eerst dus dat is wel handig Haha!

En ik zit net zoals simoneghille in het examenjaar
Echt stom dat de voorselectie net in de examenweek valt Frusty

lizzyke15

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 23:08

ik hoop dat onze manege dit jaar weer medoet, vorigjaar ook al maar toen durfde ik nog niet echt Tong uitsteken. maar het lijkt me wel leuk om aan mee te doen, en ik moet echt iets aan mn houding gaan doen, dus dit is wel een fijne gelegenheid Haha!

Onbekend123

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 23:57

Jaa ik ga denk ik ook wel weer meedoen!
Afgelopen 3jaar ook steeds meegedaan, en ook regiofinale gereden.
Erg leuk en leerzaam Haha!

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 08:38

ik sta nu op 96 punten xD moet 24 maart weer met hopelijk wat hogere punten

igor001

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 14:09

we hadden vandaag zitproeven op de manege, als onderdeel van de dressuurcompetitie Lachen had het nog nooit eerder gedaan, moest ook op een pony waar ik nooit op gereden had Clown maja het ging wel redelijk Lachen 122 punten Lachen hoop dat het genoeg is

Simoon__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 11:50

Goh Liannew, meen de dat nou Tong uitsteken Haha, Nou ik zie wel of ik mee doe, ik wil niet dat mn school dr onder leid! Anders zit ik volgend jaar nog een jaartje vmbo! Clown