Ik rijd samen met Fleming@bokt en Desiree_1993@bokt op donderdagavond op Manege Soethout in Oostelbeers.
Ondanks dat ik zelf ook nog een paard ergens anders in Oostelbeers heb staan en er niet zo 123 mee naar de manege kan ben ik genoodzaakt om daar op manegepaarden te rijden + dat ik het gewoon gezellig vind om daar te blijven rijden 1x in de week
.De groep is best hecht en ieder heeft zijn eigen paard waar die op rijd (waaronder dat er ook veel eigen paarden mee rijden).
Nu rijden er zo'n 9 mensen in een les terwijl dat voorheen 6 was.
Nu is 9 groot en we rijden al niet best drukke en moeilijke paarden die toch ieder zo z'n aandacht moeten hebben..
Helaas willen er steeds meer mensen in die les komen rijden en die dan ook zeggen van: Ik wil persee op dat paard of op die en die, en dan denken wij van: Maar dat gaat zomaar niet, jij hebt hier helemaal niets te willen in onze les als je net dr bij komt rijden...
Wat vinden jullie het maximaal aantal rijders in een groep, en wat vinden jullie dat er gezegt wordt van: Ik wil persee op dat en dat paard (terwijl die in feite bezet is)
Mogen wij dan zeggen van dat dat zomaar niet gaat? Het zijn niet onze paarden, maar we rijden er wel elke week op en wisselen onderling wel, maar bespreken dat eerst eventjes.
?
Ik baal er van dat we dadelijk met 10 paarden in een les zitten en het zo gruwelijk druk wordt.. En dan wil je ook nog om de week gaan springen ofzo......
Groetjes,
Maxime
)