Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kostolany schreef:Oke...Toch heel erg bedankt voor het meedenken! Zal nog eens verder zoeken. Ik woon nu pas vanaf juni in helmond en moet nog even schakelen. Heb 9 jaar in breda gewoond daar ken ik alles wel zn beetje. Maar hier in de paardenwereld is het even schakelen weer en hoop nieuwe kennismakingen te doen.
Kostolany schreef:BarmAT: ahhaahah wie weet verhuis ik ooit ook nog naar duitsland als ik er kan werken? Want nederland is niet handig om je dromen waar te maken! Lekker buiten af. Paardje aan huis helaas blijft dat zelfs in helmond nog even dromen. Ik heb wel mijn eigen paard maar niet in mijn achtertuin ahaha... Grappig wereldje is klein!
Diamante: Tja misschien kunnen we samen op jacht naar een leuk plekje om te rijden> Ik heb al wel een eigen paard maar die staat dus nog 7 maanden lekker buiten en bouw ik alleen maar op met opvoeden nu nog. Maar Lijkt me leuk als je in de buurt van HElomnd woont Dan kunnen we dat gerust doen? Zoveel vrienden heb ik hier nog niet.
Iemand bekend met een manege in Nuenen misschien? Waar ik dan kanlessen.
MoonWencke: Bedankt voor de link zal zeker nog even kijken! Dat zou een optie kunenn zijn! Ga ik daar eens langrijden. V
Vandaag ook nog in Son geweest bij stal DIessen daar zitten er veel bij elkaar en iemand van onze stal had daar haar eerstre wedstrijd. Maar dat vond ik best ver rijden dus daar ga ik niet 1x per week rijden! Mierlo zou kunnen
runningkawa schreef:Heeft de vlerk in someren geen manege meer?
Ik weet dat in Liessel iemand een nieuw soort manege heeft opgericht.
Karin heet ze, maar ben zo haar achternaam kwijt.
Ga eens voor je zoeken
En verder idd mierlo en het zwarte water, maar van beide weet ik ook geen kwaliteit van lessen.
En ik geloof dat de witte vallei in asten-heusden ook weer is begonnen met lessen
En dan heb je nog meuldendijks in Geldrop.
Heel mooi buitenrijden daar
En eerst kon je ook lessen in ommel bij Pietje Martens, maar ook daar weet ik niet van of dat nog is.
runningkawa schreef:Is manege het ommeltje niet van pietje dan?