Ja ik les op manege paarden/pony's maar heb zelf wel een eigen pony aan huis staan. Deze kan ik in de winter helaas weinig rijden en om toch te rijden ga ik dus naar de manege. Vind het niet fijn om eigen pony mee te nemen, teveel gedoe en stress met laden. Daarbij heeft hij nu een slechtere conditie.
Nee, niet meer. Had een eigen paard en er komt er hopelijk over een tijdje weer 1. Tot die tijd stap ik wel paarden uit van de sportstal of kijk of ik iets anders kan rijden. Verder geef ik wel les aan manegeruiters.
Silence
ik rijdt met mijn eigen pony wel eens op de manege in Heel.. De Heelderpeel genaamd Soms in de les mee.. Maar meestal huur ik de bak voor een uurtje af..
Ik rééd op manege Venlo. Ook heb ik heel even op Manege Beekshof gereden. Maar nu heb ik een verzorgpony, en verzorg ik ook nog op een verhuurstal Geen maneges meer dus
O, het is niet dat ik het daar niet leuk vond, integendeel! Ik heb daar een hele fijne tijd gehad. Maar ik ben een buitenrij en spring type. En dat deden we haast nooit Nu ben ik wat vrijer
ik heb ook wel vaak gereden op het hetje in stein, en daarna op de klipper in limbricht.en ben begonnen bij manege bemelmans in vaesrade. Nu rijd ik niet meer op manege's
natje, stein is toch niet zover, is zelfs te doen met de fiets
ik heb op Manege Venlo gereden, verder ben ik bij de club in Reuver geweest lvr de paardenvriend. Nu sta ik met mijn eigen pony op een fokkerij/trainingsstal.