de bossenhoeve , schaijk

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Re: de bossenhoeve , schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-08 08:35

Ik was er dag en nacht, en toen was ralph van mijn leeftijd, dus idd rond de 15 toen... Kan me ook niet herinneren dat hij les heeft gegeven??
Molly heb ik ook nooit van gehoord.

En ik heb toch ook de ondergang meegemaakt van de manege. Ik was nog als enige van ons groepje die er reed uiteindelijk. Ik reed toen de paarden en pony's van swaan die niet voor de lessen geschikt waren.

Zoals Kalkin, Resident, en al die hete arabiertjes.

pitbullgup

Berichten: 1816
Geregistreerd: 20-08-06
Woonplaats: Oss

Re: de bossenhoeve , schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 21:44

Misty_4ever schreef:
Ralph....Egt een rotvent toendertijd...hij zette me altijd op die wilde pony's neer, en mocht nooit op brenda:( van molly wel Pling zij was de beste vond ik Haha!


molly was echt een top vrouwtje! ook altijd super gezellie als zij bardienst had. wij zijn zelfs nog op haar bruiloft geweest
toendertijd
crossmonster schreef:
Ik was er dag en nacht, en toen was ralph van mijn leeftijd, dus idd rond de 15 toen... Kan me ook niet herinneren dat hij les heeft gegeven??
Molly heb ik ook nooit van gehoord.

En ik heb toch ook de ondergang meegemaakt van de manege. Ik was nog als enige van ons groepje die er reed uiteindelijk. Ik reed toen de paarden en pony's van swaan die niet voor de lessen geschikt waren.

Zoals Kalkin, Resident, en al die hete arabiertjes.

toch typisch dat dat ik jou helemaal niet voor de geest kan halen (tja.... is natuurlijk ook wel jaren geleden.)
maar de ex van mijn moeder was pennigmeester toen misschien dat je die kent?
ik heb er ook echt tot de laatste dag gereden voordat henk echt met de renpaarden alleen verder ging.

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Re: de bossenhoeve , schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-08 08:10

Ik ben misschien net wat eerder wegegaan als de rest. Maar ik heb nog wel meegemaakt de aanleg van de renbaan enzo ..

Ik was ook lid van de bossenhoeveruiters. dus van naam moet die ex van je moeder mij wel kennen.

Ik was toen wel wat smaller van postuur Clown

Ik reed alles wat los en vast zat. Met Mercredi starte ik wedstrijden. Dat was dat zwarte pony'tje van henk.

Misty_4ever
Berichten: 20
Geregistreerd: 07-08-07

Re: de bossenhoeve , schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 20:28

Hallo Haha!
Ik ben benieuwd hoe het nou is met die Ralph Coolen haha Tong uitsteken
Ook al mocht ik hem niet zo om het feit dat ik nooit van hem op brenda mocht...Ik was toendertijd wel behoorlijk verliefd op hem hahaha Clown Egt grappig gewoon dat je zulke mensen nooit meer vergeet. Als het aan mij had gelegen had ik brenda of Lucky toendertijd wel willen kopen... Dat waren egt leuke pony's! Haha! Maar First Lady was toch die wilde bras?? Tong uitsteken
En hoe is het met Dublin vergaan?? Dat was een prachtig paard!! Pling

Ik hoor het wel weer!

Groetjes X Nicole Haha!

crossmonster schreef:
Ik ben misschien net wat eerder wegegaan als de rest. Maar ik heb nog wel meegemaakt de aanleg van de renbaan enzo ..

Ik was ook lid van de bossenhoeveruiters. dus van naam moet die ex van je moeder mij wel kennen.

Ik was toen wel wat smaller van postuur Clown

Ik reed alles wat los en vast zat. Met Mercredi starte ik wedstrijden. Dat was dat zwarte pony'tje van henk.

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Re: de bossenhoeve , schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-08 20:40

Hehe eindelijk bekende namen.

Dublin was een bruine ruin !
En Luckey daar heeft Ramona nog wedstrijden mee gereden , npc.
Dat was een schimmeltje, erg mooi ding idd.
First lady ken ik niet

Geen idee wat er met ze is gebeurd, heb ik me ook altijd afgevraagd.

Ralph is een enorm balletje geworden,kakkertje..

Misty_4ever
Berichten: 20
Geregistreerd: 07-08-07

Re: de bossenhoeve , schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 22:30

Huhmm... Khad ut kunnen raden van die ralph Tong uitsteken Dat was toen al zo'n gast die misselijk uit de hoek kon vallen...Jammer dat sommige pony's paarden zeg maar "verdwenen" zijn...ik had Dublin en Brenda bijvoorbeeld nog weleens terug willen zien, of Lucky...echt heeel jammer Verdrietig Mja het is niet anders.
Ik snap eigenlijk ook niet dat Henk Zwanenberg toendertijd gewoon alle pony's en paarden heeft kunnen verkopen...magoed wie ben ik om dat zo te kunnen zeggen...

Groetjes Nicole Pling


crossmonster schreef:
Hehe eindelijk bekende namen.

Dublin was een bruine ruin !
En Luckey daar heeft Ramona nog wedstrijden mee gereden , npc.
Dat was een schimmeltje, erg mooi ding idd.
First lady ken ik niet

Geen idee wat er met ze is gebeurd, heb ik me ook altijd afgevraagd.

Ralph is een enorm balletje geworden,kakkertje..

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Re: de bossenhoeve , schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-08 06:43

Jep ik vond dat ook vreselijk. Vooral Joachim en de anderen van zijn jaargang vond ik best jammer, jurgen justice etc. Die heb ik allemaal nog zadelmak gemaakt.

Evenals veel pony's Ambassadeur, delvin etc.
Rebbel had ik ook zadelmak gemaakt, maar die heb ik later nog gezien op de wedstrijden, evenals cosheen rue

Misty_4ever
Berichten: 20
Geregistreerd: 07-08-07

Re: de bossenhoeve , schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 19:23

Heeft iemand nog foto's van de bossehoeve toendertijd? Pling
Zet ze er even op Pling is altijd leuk om naar terug te kijken Pling

Xxx Nicole Haha!

crossmonster schreef:
Jep ik vond dat ook vreselijk. Vooral Joachim en de anderen van zijn jaargang vond ik best jammer, jurgen justice etc. Die heb ik allemaal nog zadelmak gemaakt.

Evenals veel pony's Ambassadeur, delvin etc.
Rebbel had ik ook zadelmak gemaakt, maar die heb ik later nog gezien op de wedstrijden, evenals cosheen rue

pubelia

Berichten: 9995
Geregistreerd: 12-03-04
Woonplaats: In een huis

Re: de bossenhoeve , schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 19:26

Ik moet nog ergens een videoband hebben van een wedstrijd op de manege. Als die video band nog leeft heb ik al een tijd niet meer gezien, ik was toen een jaar of 10 a 11 geloof ik.

Sandy_Jibon
Berichten: 3
Geregistreerd: 26-02-07

Re: de bossenhoeve , schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 20:54

Hoi ex-bossenhoevers... misschien even overbodig maaruhh.. misschien niet zo handig om hier persoonlijke namen te noemen (zoals Ralph) en daar persoonlijke (negatieve) meningen bij te zetten.. Ook die mensen Googlen hun naam wel eens.. Misschien wel zo netjes om persoonlijke meningen dus voor je te houden. Wellicht wordt de bal eens terug gekaatst... zou je zelf ook niet leuk vinden als ze zo over je zouden schrijven.
Niemand is perfect; gelukkig.

pubelia

Berichten: 9995
Geregistreerd: 12-03-04
Woonplaats: In een huis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 02:47

Zanka heeft toch nog. Een veulen gehad. Lenny kan dat? Toen stonden Michelle en raisha met de ouders bij ons binnen om te zeggen dat zanka was overleden. Ons mam huilen.