ik rij er zelf nu 4 jaar
en ik zou wel eens willen weten
of jullie het gezellig vinden daar.
of wat er anders moet
}> ze hebben ook leuke paardenkampen kijk maar eens op de site
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

}>

Voor de rest herinner ik me even snel Float, Winnetoe en Amigo
(dat was 2/3 jaar geleden). Toen ik met mijn eigen pony nog een keer kwam vond ik Rakker een stuk chagarijniger, hij was niet zo vrolijk meer.
het is echt een leuke manege! anne_lieke schreef:Ik ben er vorig zomer op ponykamp geweest, ga dit jaar weer.het is echt een leuke manege!

Jannekee schreef:Ik heb er gereden toen ik 7/8 was en als ik 's zomers naar het zwembad ga kom ik vaak nog even langs![]()
Reed toen altijd op Cecira, maar die is al een aantal jaar dood...
Is Hantia er nog?

Sophie_23 heb ik niet bij jouw in de les gezeten babseflaps schreef:Sophie_23 heb ik niet bij jouw in de les gezeten
omg..sadam is zo gaaf! daar reed ik de vorige keer steeds op 
maarja..wie gaat er nog meer in de meivakantie op ponykamp??
Qimm schreef:Ik heb er ooit 1x gereden, 1x en nooit weer

Sophie_23 schreef:Qimm schreef:Ik heb er ooit 1x gereden, 1x en nooit weer
Hoezo als ik vragen mag?
Heb 7 april ook mee gedaan met de caroussel. Doen er ook meer mensen mee met de caroussel? Ik zelf vind caroussel heel leuk.Siebjelover schreef:Ik ben er op ponykamp geweest...me verzorgpony was toen Amigo, lief beestjeVoor de rest herinner ik me even snel Float, Winnetoe en Amigo
, en later op Amigo en Float en nu voornamelijk op Jorrit.
hazelhorst schreef:Ik rijd er nu ook zo'n kleine 3 jaar, en ik vind het heel leuk. Ik rijd voornamelijk op Jorrit. (hele grote lieve reus)Heb 7 april ook mee gedaan met de caroussel. Doen er ook meer mensen mee met de caroussel? Ik zelf vind caroussel heel leuk.
Siebjelover schreef:Ik ben er op ponykamp geweest...me verzorgpony was toen Amigo, lief beestjeVoor de rest herinner ik me even snel Float, Winnetoe en Amigo
Amigo heb ik ook een hele poos op gereden, echt een schat. Helaas is hij nu weg, vanwege een peesklap (?) ofzo.
Verder ben ik begonnen op Lisa, en later op Amigo en Float en nu voornamelijk op Jorrit.
Groetjes!
en..Floris! en Float is een beetje een scheiterd, of is dat nu niet meer??:)