Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Mijn verzorg pony.
heb daarvoor op pretfort gereden
en Gerda heb ik ook regelmatig gereden.
daar heb ik op leren rijden 

GamblersCup schreef:Beetje laat, na zoveel maanden!
Maar hier nog eentje die vroeger bij de Alphense Ruiters heeft gereden. En dan heb ik het over héél lang geleden!
Eerst op de oude locatie, de Heuvelweg. De verhuizing meegemaakt naar de West Kanaalweg.
In de tijd van 1 grote binnenbak en een kleine binnenbak. De tijd van Saartje, Mientje, Klaver, Zorro, Blonde Dolly, Prul, Toy, Mandy, Funcy, Candy, Bolle, Maestro en zo nog heel wat ponies. Waar ik eigenlijk erg weinig op gereden heb, want ik kreeg al heel snel een eigen paard. Die dus in de privé paardenboxen stond.
Coby stond altijd achter de bar in de kantine, kreeg les van Thor (met zijn chagrijnige superhengst Bas en prachtpaardje Sir) en reed ook op het paard van mijn oom, Eager. Super dressuurpaard, die naar ik heb gehoord later in de lessen is gaan lopen. Doodzonde. Zal wel niet zoveel meer van over zijn nu.
Spikkel was het paard van mijn tante, de enige Appaloosa daar.
Als ik het zo hoor is er een hoop veranderd. Zeker wat paardjes betreft (dat kan ook niet anders in zoveel jaar) ken ik er geen een terug.