er is er geloof ik een in bergen op zoom. of in ieder geval in de buurt. iemand van bokt heeft er geloof ik mee te maken. wie weet ik niet precies sorry. succes met zoeken !
Leuk dat onze stichting toch wel een beetje bekend is hier op bokt.
Ja onze stichting heet stichting manegepaardenpensioenfonds, en ik woon zelf in bergen op zoom, de paarden staan op de wei in Nispen. Mijn achtertuin is niet groot genoeg, en daarbij woon ik in een rijtjeswoning, dus of de buren daar blij mee zijn weet ik niet.
Momenteel hebben we al 7 paarden/pony´s opgevangen, Waaronder Mr Doon en Lucky uit krimpen a d ijssel Zero en Volita uit Zwijndrecht Avanti uit huybergen En de laatste gasten Wisky en Vincent uit vlissingen. Ze varieeren in leeftijd van 43 tot 13 jaar, maar zijn allemaal even gelukkig, eigenwijs, en super lief. En genieten nog dagelijks van hun oude dag.
Wat een fijne reactie. Dat zullen onze manegeklanten ook fijn vinden om te horen.
Dit paard waar het om gaat kreeg in de zomer van 2005 te kampen met een flinke peesblessure. Inmiddels is hij al ingespoten en 2x gescant, er zit wel lichte verbetering in maar steeds als het beter lijkt te gaan , zwelt de pees weer op. En we zijn inmiddels al bijna 6 maanden aan het stappen met hem. Het is een schat van een dier die bij veel mensen het hart heeft gestolen. Hij is nu dik in de 20 (tenminste dat denken we zelf) en heeft zijn rust nu wel verdiend. Ik zal het eens overleggen en dan eventueel contact opnemen carool. Bedankt!