Ik ga binnenkortnaar dit kamp Erve Meenderinkboer:
http://www.ervemeenderinkboer.nl/
Is iemand hier al geweest
?Graag ervaringen plaatsen

Dankjewel!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
?
! 

) (de opperbazin) had ik ook nog eens ruzie! Er werden 2 kleinere kinderen gepest en ik nam het voor ze op, toen gingen de pesters mij pesten en toen ze met me een vuile truuk (uitgekleed en totaal besmeerd met tandpasta en nog wat dingen..) hadden uitgehaald 's nachts zat ik ergens te huilen en toen zei de trut: ja JIJ bent hier de pester en de mondige dominante!! Je verdient het!!

Hoop mee gemaakt! venneke is idd streng maar dat moet ook wel met al die kinderen. Als je je gedraagt is het een hele lieve vrouw! 
Mirror schreef:Ja, dat is inderdaad lastig, maar ze kan mensen ook verkeerd inschatten. Ik geef toe, zij kan niet weten hoe alles in elkaar zat, maar zij trok conclusies die ze niet kón trekken. Ik ben een heel rustig/lief meisje, al zeg ik het zelf, en absoluut geen stennisschopper

(bv. een cap heet bij de Belgen toque; dit deed ons meer denken aan een beschermmiddel bij een andere sport
). Het is wel een aanrader om in een week te gaan wanneer niet het hele land vakantie heeft. De laatste paar keer gingen wij aan het eind van de vakantie bijvoorbeeld en dan was het erg rustig. Dan waren er maar weinig rijgroepen en voldoende paarden, zodat er geen paarden twee keer moesten lopen vlak na elkaar. Ook was het contact met de begeleiding dan anders; het is natuurlijk anders om een groep van 10 tot 15 man te begeleiden dan 50 à 60 man.

. Er zullen vast nog wel paarden van toen staan. 

. De meeste die hier staan ken ik ook nog.
), Chevalie (pony, vos), Onix (bruin paard) Vito (pony, donkere vos), Sylvester (pony, donkere vos), iets van Floris en Annabel (2 Haflingers die altijd de huifkar trokken bij de dagtocht)...

penny hé?
Danny
in me profiel staat echt een heel verhaal en foto's van der
.
.. Alleen als Hendrik zegt dat het echt tijd is om naar je bed te gaan het ook niet wagen om dan nog niet te gaan
waar je dan helemaal van in een scheur ligt
Zo is een tok een cap en een bottetrekker een laarzenknecht..
aisy *Wanda *Nandor *Santana *Omona *Lamour & Dastella (paarden voor de leiding.. geloof ik) Dat zijn ze die ik der nog bij kan verzinnen 
En ik ga dit topic echt volgen
Ben fan