Mensen kind aan huis op manege nieuw Amstelland???

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

vikki

Mensen kind aan huis op manege nieuw Amstelland???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-05 09:31

Ik ben benieuwd of hier mensen zijn die 'kind aan huis' zijn bij nieuw amstelland... Via via heb ik nl. vernomen dat mijn vriendinnetjes/buurmeisjes (2 zusjes) van vroeger (22 jaar geleden ) daar regelmatig komen en ik zou het erg leuk vinden om als dat idd zo is een keertje langs te komen. Ze heten Katinka en Petroesja.

Lars_power

Re: Mensen kind aan huis op manege nieuw Amstelland???

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-05 17:16

Ik kom er ongeveer 3 a 4 keer per week;)
Ik rijd op dinsdag en ik ben er dus op Dinsdag woensdag donderdag/vrijdag/maandag en vast op zondag
Erg leuke manege Kan altijd wel helpen in de stallen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-05 19:10

Jep, ik rijd bij ze in de les! Petroesja is ondertussen getrouwd en heeft een kind. Ze woont nu in Heiloo. Katinka woont samen in Hoofddorp en is in verwachting van hun eerste kindje. Ik rijd op vrijdag van 20.00u tot 21.00u. Als je slim bent kom je vrijdag met mij mee, dan is het Katinka haar laatste les (voor haar zwangerschapsverlof) en misschien een leuke verrassing?

Lenneke

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-05 19:40

Rock schreef:
Jep, ik rijd bij ze in de les! Petroesja is ondertussen getrouwd en heeft een kind. Ze woont nu in Heiloo. Katinka woont samen in Hoofddorp en is in verwachting van hun eerste kindje. Ik rijd op vrijdag van 20.00u tot 21.00u. Als je slim bent kom je vrijdag met mij mee, dan is het Katinka haar laatste les (voor haar zwangerschapsverlof) en misschien een leuke verrassing?

Lenneke

Hey, wat leuk zeg! En met jou mee komen vrijdag klinkt goed; hoe kunnen we dat organiseren? Ik vind het echt ontzettend leuk, door hen heb ik nl. altijd paardrijdles willen nemen, maar mijn ouders vonden het eng dus uiteindelijk heb ik mijn eerste les pas gehad toen ik 24 was... en nu heb ik zelf 2 paarden. Zij weten dus helemaal niet eens dat ik uberhaupt iets met paarden heb, want toen ik 11 was zijn we verhuisd en tsja, op die leeftijd gaan die contacten dan helaas verloren. Maar ik ben ze nooit vergeten; we hadden vroeger altijd samen zwemles en we speelden altijd in een tent van hun ouders op het grasveld tegenover onze huizen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-05 19:54

Is dat niet het vroegere manege Boszicht recht tegenover het Amsterdamse bos?

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-05 20:00

Nee, Boszicht is nog steeds Boszicht (aan de Bosrandweg), Niew Amstelland is echt midden in het bos volgens mij. Mijn paarden staan trouwens op stal Wennekers, ook vlakbij het Amsterdamse bos .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-05 20:20

Is het dan nieuw? Ik ken de Legmeermanege, boszicht en Wennekes van vroeger. Dat waren mijn eerste knolhobbelen ervaringen. Iets magisch had dat voor mij, was toen 10 of 11 jr

Lars_power

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-05 15:01

Nieuw Amstelland bestaat zo'n 25 jaar.En is vlakbij de kalfjeslaan.Adres : Jan Toorop plantsoen

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-05 18:57

Wennekers is aan de andere kant van het bos. Nieuw Amstelland is aan de kant van de VU zeg maar, aan de kant van Amstelveen.

Leo3hoekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-05 19:30

Hey daar heb ik ook een tijdje gereden, nanouk was mijn lievelingspaard daarzo, staat die er nog??? een vriendin van mij heeft Kiki gekocht en een andere vriendin miami, maar die vriendin spreek ik nooit meer, met Kiki gaat het super goed nu.
maarja ze hebben daar zo vaak nieuwe paarden kans is groot dat jullie ze niet eens kennen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-05 19:53

Pluutje, weet het nu

Lars_power

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 17:12

nanouk is al tijd dood...en Kiki en Miami ken ik niet nee

Myrtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 14:53

ohh Ik heb nog een x-tje op kiki gezete
en nanouk is helaas 2jaar geleden ingeslapen omdat ze altijd om ingev, de 2 weken kreupel was

gr0etjess