) daar regelmatig komen en ik zou het erg leuk vinden om als dat idd zo is een keertje langs te komen. Ze heten Katinka en Petroesja. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) daar regelmatig komen en ik zou het erg leuk vinden om als dat idd zo is een keertje langs te komen. Ze heten Katinka en Petroesja. 
Kan altijd wel helpen in de stallen
Rock schreef:Jep, ik rijd bij ze in de les! Petroesja is ondertussen getrouwd en heeft een kind. Ze woont nu in Heiloo. Katinka woont samen in Hoofddorp en is in verwachting van hun eerste kindje. Ik rijd op vrijdag van 20.00u tot 21.00u. Als je slim bent kom je vrijdag met mij mee, dan is het Katinka haar laatste les (voor haar zwangerschapsverlof) en misschien een leuke verrassing?
Lenneke
Ik vind het echt ontzettend leuk, door hen heb ik nl. altijd paardrijdles willen nemen, maar mijn ouders vonden het eng dus uiteindelijk heb ik mijn eerste les pas gehad toen ik 24 was... en nu heb ik zelf 2 paarden. Zij weten dus helemaal niet eens dat ik uberhaupt iets met paarden heb, want toen ik 11 was zijn we verhuisd en tsja, op die leeftijd gaan die contacten dan helaas verloren. Maar ik ben ze nooit vergeten; we hadden vroeger altijd samen zwemles en we speelden altijd in een tent van hun ouders op het grasveld tegenover onze huizen...
.